Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2015 roku

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Wolności 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2936420 , fax. 061 2936435
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy
    ul. Wolności 4 4
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2936420, fax. 061 2936435
    REGON: 63001148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pniewy.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części: 1.Wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża o powierzchni 4633048 m2 dróg leśnych gruntowych leśnych, 2.Wykonanie podbudowy odcinków dróg na terenie leśnictwa Kaźmierz, Lwówek Klemensowo w ramach którego zamawiający zaplanował: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni (nie większej niż 4m) o głębokości 10 cm - powierzchnia 5005 m2. Nawiezienie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z pospółki o grubości 10 cm na powierzchni 5005 m2. Nawiezienie i zagęszczenie mechaniczne warstwy nośnej z kruszywa naturalnego łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 5005 m2. Wymiana 3 przepustów drogowych o średnicy 400 mm i długości 6,0 mb. 3.Wykonanie naprawy nawierzchni drogi żwirowej na terenie leśnictwa Lwówek Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót . Odbiór robót związanych z wykonaniem części zadania opisanego w punkcie 1 nastąpi na podstawie obmiaru wykonanej roboty budowlanej dokonanego przez przedstawiciela zamawiającego, właściwego leśniczego oraz przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania opisanego w punkcie 2, 3 nastąpi na podstawie komisyjnego obmiaru przedstawicieli Zamawiającego przy udziale inspektora nadzoru budowlanego w specjalności drogowej zatrudnionego przez Nadleśnictwo oraz przedstawiciela Wykonawcy. Wspólny słownik zamówień CPV: 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6. W ramach wykonania zadania opisanego w punkcie 1 należy wykonać: Wyrównanie wybojów, kolein w celu zapewnienia lepszego odwodnienia drogi na całej jej szerokości uzyskując profil poprzeczny ze spadkiem dwustronnym dla odprowadzenia wód deszczowych. Profilowanie dróg należy prowadzić przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać przy średnim nawilgoceniu gruntu, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. uporządkować i wyrównać pobocze mechanicznie i ręcznie, należy usunąć wystające korzenie większe kamienie mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowników ruchu. Ponadto należy zagęścić drogi gruntowe samobieżnym walcem ogumionym lub wibracyjnym (dwukrotny przejazd). Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca wykonywania poszczególnych robót równania, wałowania (zamiana w ramach jednego leśnictwa, lub przesunięcie pomiędzy leśnictwami). Przy profilowaniu dróg gruntowych należy pamiętać że: - przed profilowaniem trzeba odprowadzić stagnującą wodę z zagłębień i osuszyć wybój przez przekopanie rowków, wybranie i wyrzucenie plastycznego gruntu, - przed profilowaniem koniecznie należy usunąć i wybrać ręcznie grubsze korzenie i kamienie, - grunt profilowany i nawierzchnie gruntowe ulepszone zagęszczać przy wilgotności optymalnej, - im cięższy grunt tym większy należy stosować spadek poprzeczny (od 4% do 5 %) i głębszy rów-ściek (od 0,2 m do 0,4 m), - przy kopaniu rowów ograniczyć do minimum ich głębokość Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji zamówienia i zmiany szczegółowej lokalizacji prac w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia oraz kosztorysie ofertowym. W ramach zadania opisanego w punkcie 2 należy wykonać: Odcinki drogi na której zaplanowano podbudowę zostaną dokładnie wskazane przez miejscowych leśniczych leśnictwa Kaźmierz, Lwówek, Klemensowo. Odcinki wymagają specjalnych zabiegów: Wykonanie koryta o głębokości 10 cm i wyrzuceniu ewentualnego błota. Ułożeniu i mechanicznym zagęszczeniu warstwy odsączającej o grubości 10 cm z pospółki. Ułożeniu i mechanicznym zagęszczeniu warstwy nośnej o grubości 15 cm z kruszywa naturalnego łamanego. Wymianę przepustów w miejscach wskazanych przez miejscowego leśniczego na rury PCV o średnicy 400 mm i długości 6mb. Na powstałym odcinku drogi należy tak ułożyć górną warstwę aby zachować odpowiednie spadki poprzeczne jak opisane poniżej. Specyfikacja materiałów: Pospółka: Zamawiający wymaga zastosowania mieszanki kruszywa naturalnego (pospółka) odpowiadająca wymaganiom PN-B-11111:1996 [7], o uziarnieniu 0÷20 mm lub 0÷31,5 mm,- Kruszywo: Zamawiający wymaga zastosowania mieszanki kruszywa łamanego naturalnego - frakcja 0-63 mm o uziarnieniu ciągłym o składzie: części drobne tj od 0-2 mm około 15 % składu części średnie tj. od 2-8 mm około 15% składu części duże tj. od 8-60 mm około 70 % składu Przepusty: Zamawiający wymaga zastosowania typowych przepustów drogowych z PCV lub polipropylenu (rury PP) o karbowanej ścianie zewnętrznej gwarantującej wysoką sztywność obwodową SN8 (8kPa) o średnicy 400 mm i długości 6 metrów jednoczęściowych. Po ułożeniu warstwy kruszywa drogę należy właściwie wyprofilować z wykonaniem ścieków (płytkich rowów) o głębokości 0,4 w gruntach ciężkich, na gruntach lekkich według potrzeb lub wskazań Zamawiającego z zachowaniem odpowiednich spadków: - grunty ciężkie (glina ił) - 5% - grunty średnie piaszczysto-gliniaste - 4% - grunty lekkie(piasek, piasek pylasty) - 3% Zamawiający zastrzega możliwość kontroli jakości oraz ilości wbudowanego materiału. W przypadku zniszczenia dróg dojazdowych do miejsca prowadzenia robót Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia konserwacji tych dróg, w ramach umowy podstawowej tj. bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. W ramach zadania opisanego w punkcie 3 należy wykonać: Odcinki dróg na których zaplanowano remont nawierzchni zastaną wskazane przez miejscowego leśniczego leśnictwa Lwówek. Przy odnowie (naprawie kapitalnej nawierzchni) zaleca się wykonać następujące czynności: 1) rozścielić równą warstwą ustaloną ilość materiału doziarniającego za pomocą samochodów - wywrotek lub układarek drobnego kruszywa oraz równiarki, (dotyczy 5 odcinków o długości około 500 metrów). 2 sprofilować za pomocą równiarki i dokładnie zagęścić wymieszaną masę walcami ogumionymi lub gładkimi (dotyczy całej długości drogi, pozostała część została ujęta w w ramach zadania nr 1). Kruszywo: Zamawiający wymaga zastosowania mieszanki kruszywa łamanego naturalnego - frakcja 0-31,5 mm o uziarnieniu ciągłym o składzie: części drobne tj od 0-2 mm około 5 % składu części średnie tj. od 2-8 mm około 15% składu części duże tj. od 8-31,5 mm około 70 % składu Wykonanie i odbiór robót: 1) Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, i sztuką budwlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami zamawiającego. 2) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone jeżeli odbiór nastąpi bez usterek 3) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć sprzętu gwarantującego odpowiednia jakosc. 4) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom za zgodą zamawiającego. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się: Dla zadania opisanego w punkcie 1 - jako iloczyn wykonanych jednostek (pomierzona ilość m2 x stawka ofertowa za 1 m2. Dla zadania opisanego w punkcie 2, 3- ocenie podlega prawidłowe wykonania całego zakresu zweryfikowane przez pomiar (powierzchni, grubości warstw i poprawności wykonanych robót - zgodnie z przedmiarem) 2) Stawka jednostkowa zawierać powinna wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia 3) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. 4) Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie Warunki płatności: 1) Postawą ustalenia wynagrodzenia będzie dla punktu 1 - protokół odbioru podpisany i sporządzony zgodnie z wytycznymi przedstawionym powyżej. 2) Podstawą ustalenie wynagrodzenia dla punktu 2, 3 będzie protokół odbioru wraz z kosztorysem powykonawczym w załączeniu podpisany i sporządzony przez komisję Zamawiającego, inspektora nadzoru budowlanego oraz przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z wytycznymi opisanymi powyżej. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_pniewy/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach