Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Wolności 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2936420 , fax. 061 2936435
  • Data zamieszczenia: 2012-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy
    ul. Wolności 4 4
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2936420, fax. 061 2936435
    REGON: 63001148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie zamówienia pt.: Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2012 roku. Zamawiający planuje wykonanie zamówienia na 135,77 km dróg leśnych gruntowych, zgodnie z wykazem przedstawionym w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ofertowy został sporządzony jako aktywny arkusz w którym należy uzupełnić wartość netto za 1 km, a pozostałe dane zostaną wygenerowane automatycznie poprzez funkcje zapisane w danych komórkach pola. W ramach wykonania zamówienie należy rozumieć: Wyrównanie wybojów, kolein w celu zapewnienia lepszego odwodnienie drogi na całej jej szerokości uzyskując profil poprzeczny ze spadkiem dwustronnym dla odprowadzenia wód deszczowych. Profilowanie dróg należy prowadzić przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać przy średnim nawilgoceniu gruntu, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: -wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, -odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. -uporządkować i wyrównać pobocze mechanicznie i ręcznie należy usunąć wystające korzenie większe kamienie mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowników ruchu. Ponadto należy -zagęścić drogi gruntowe walcem samobieżnym ogumionym lub ciągnionym (dwukrotny przejazd). Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca wykonywania poszczególnych robót równania, wałowania (zamiana w ramach jednego leśnictwa, lub przesunięcie pomiędzy leśnictwami). Przy remontach dróg gruntowych należy pamiętać że: - w wyniku remontu należy wyeliminować przyczynę tworzenia się deformacji, - przed remontem trzeba odprowadzić stagnującą wodę z zagłębień i osuszyć wybój przez przekopanie rowków, wybranie i wyrzucenie plastycznego gruntu, - remont nawierzchni gruntowej naturalnej wykonać przy użyciu gruntu rodzimego, - remont nawierzchni gruntowej ulepszonej wykonać takim materiałem, jaki jest w istniejącej nawierzchni, - przed profilowaniem koniecznie wyczesać zrywarką i wybrać ręcznie grubsze korzenie i kamienie, - grunt profilowany i nawierzchnie gruntowe ulepszone zagęszczać przy wilgotności optymalnej, - im cięższy grunt tym większy należy stosować spadek poprzeczny (od 4% do 5 %) i głębszy rów-ściek (od 0,2 m do 0,4 m), - przy każdym remoncie oprócz jezdni uprzątnąć i naprawić pobocza, rowy, przepusty, znaki drogowe, urządzenia zabezpieczające, - przy kopaniu rowów ograniczyć do minimum ich głębokość Szczegółowy opis zadań do wykonania zawierają załączniki: - zał. nr 2 - kosztorys ofertowy, - zał. nr 4 - wzór umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji zamówienia i zmiany szczegółowej lokalizacji prac w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia oraz kosztorysie ofertowym. Wykonanie i odbiór robót 1) Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami zamawiającego. 2) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone jeżeli odbiór nastąpi bez usterek 3) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć sprzętu gwarantującego odpowiednią, jakość. 4) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom za zgodą zamawiającego. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek (kilometraż) i stawek oferowanych. 2) Cena jednostkowa zawiera powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia 3) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. 4) Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie załącznik nr 4 do SIWZ. Warunki płatności: 1) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie tabela (kosztorys ofertowy) na podstawie, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji. 2) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie pobiera wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/index.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach