Przetargi.pl
„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w 2023 r.”

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, Lasówki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. tel. 61 444 53 01
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk
    Lasówki 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. tel. 61 444 53 01
    REGON: 630012930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w 2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegająca na wykonaniu konserwacji odcinków dróg leśnych będących drogami wywozowymi lub drogami dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej naturalnej. Istniejące drogi położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Grodzisk. Zakres prac wynika z konieczności profilowania nawierzchni celem dostosowania parametrów i geometrii drogi do warunków ruchu pojazdów wywożących drewno. Roboty będą realizowane w dwóch częściach:ZADANIE 1 (część 1) – Wykonanie mechanicznego profilowaniai zagęszczania podłoża. Prace będą wykonywane na terenie wszystkich trzynastu leśnictw Nadleśnictwa Grodzisk CAŁKOWITA ILOŚĆ DRÓG DO WYRÓWNANIA, PROFILOWANIA I ZAGĘSZCZENIA: 160 000,00 m2 o szerokości 3,0 – 4,0 m (średnio 3,5 m)Roboty w każdej z części zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy załącznik nr 8 do SWZ, Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 9 SWZ, Szczegółową Specyfikacją Techniczną załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarem robót - załącznik nr 11 część I do SWZ.Przedmiotem zamówienia są roboty polegająca na wykonaniu konserwacji odcinków dróg leśnych będących drogami wywozowymi lub drogami dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej naturalnej. Istniejące drogi położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Grodzisk. Zakres prac wynika z konieczności profilowania nawierzchni celem dostosowania parametrów i geometrii drogi do warunków ruchu pojazdów wywożących drewno. Roboty będą realizowane w dwóch częściach:ZADANIE 2 (część 2) – Wykonanie konserwacji odcinków drógna terenie Nadleśnictwa. Prace będą wykonywane na terenie Leśnictw: Krzewina, Mniszek, Porażyn, Bukowiec Stary,ŁĄCZNA POWIERZCHNIA ODCINKÓW DROGOWYCH DO WYKONANIA: 8330,00 m2 .Roboty w każdej z części zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy załącznik nr 8 do SWZ, Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 9 SWZ, Szczegółową Specyfikacją Techniczną załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarem robót - załącznik nr 11 część II do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część I - 900,00 zł,Część II - 4 000,00 zł,Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ nr 14 1540 1056 2105 8312 9540 0005 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w 2023 r. część …….”12.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.12.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.12.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.12.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.12.7 Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej lub finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:• dla części I- co najmniej 1 szt. równiarki drogowej samojezdnej o mocy min. 120 KM; - co najmniej 1 szt. walca drogowego samojezdnego o wadze min. 12 ton;b. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:• dla części Iw okresie ostatnich pięciu lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane polegające na konserwacji i/lub budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg, na kwotę co najmniej: 42 000,00 zł brutto każda robota.Przez budowę, przebudowę, remont, Zamawiający rozumie roboty budowlane zdefiniowane w art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682).c. Zamawiający nie określa warunku w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach