Przetargi.pl
UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH, SKŁADÓW NA DREWNO, SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK

Nadleśnictwo Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, Generała Andersa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146514205 , fax. +48146515081
  • Data zamieszczenia: 2019-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gromnik
    Generała Andersa 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. +48146514205, fax. +48146515081
    REGON: 35054557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH, SKŁADÓW NA DREWNO, SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na utrzymaniu dróg leśnych, składów na drewno, szlaków zrywkowych w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik z podziałem na zadania, które tworzą jedną całość. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2) Zadanie nr I obejmuje dostarczenie wraz z wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, 0 - 63 mm na drogi leśne i składy drewna w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza kruszywa z kamienia wapiennego!!! 3) Zadanie nr II obejmuje usługi koparko ładowarką i spycharką polegające na naprawie szlaków zrywkowych - niwelacja nawierzchni, równanie kolein, korekta trasy szlaku, ścinanie poboczy oraz odtworzenie /oczyszczenie rowów w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. 2. Informacje szczegółowe 2.1. ZADANIE NR I 1) Zadanie nr I obejmuje dostarczenie wraz z wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, 0-63 mm na drogi leśne i składy drewna w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik, zgodnie z poniższym zestawieniem: Mieszanka kruszywa łamanego - 0-63mm [m3]: Leśnictwo Bieśnik 22m3, Leśnictwo Kąśna Górna 10m3, Leśnictwo Pleśna 20m3, Leśnictwo Zalasowa 20 m3, Leśnictwo Bogoniowice 0 m3, Leśnictwo Skrzyszów 0 m3, Leśnictwo Burzyn 10 m3, Leśnictwo Bistuszowa 20 m3, razem 102 m3. Mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5mm [m3]: Leśnictwo Bieśnik 140m3,Leśnictwo Kąśna Górna 110m3, Pleśna 40m3,Leśnictwo Zalasowa 50 m3, Leśnictwo Bogoniowice 100 m3, Leśnictwo Skrzyszów 40 m3, Burzyn 0 m3, Leśnictwo Bistuszowa 90 m3, razem 570 m3. 2) Wbudowanie kruszywa na drogach leśnych o nawierzchniach tłuczniowych (odcinkowe, punktowe naprawy nawierzchni - nierówności, dziury, wyboje; grubość nawierzchni 5-10 cm ustalana przez Zamawiającego na zleceniu) musi polegać na przygotowaniu podłoża poprzez spulchnienie oraz właściwe wyrównanie, wyprofilowanie nawierzchni z dostosowaniem do spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni i mechaniczne zagęszczenie nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Wbudowanie kruszywa na składach na drewno (grubość nawierzchni 10-20 cm ustalana przez Zamawiającego na zleceniu) musi polegać na właściwym wyrównaniu, wyprofilowaniu nawierzchni z dostosowaniem spadków do uwarunkowań terenowych i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy kruszywa wraz z wbudowaniem w terminie określonym w SIWZ bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. 5) Zamawiający przewiduje zlecanie dostarczenia wraz z wbudowaniem jednorazowo minimalnych ilości mieszanek kruszyw tj. 10 m³. 2.2. ZADANIE NR II 1) Zadanie nr II obejmuje usługi koparko - ładowarką o mocy minimum 74,2 kW (100 KM) i spycharką o mocy minimum 74 kW (100 KM) polegające na naprawie szlaków zrywkowych - niwelacja nawierzchni, równanie kolein, korekta trasy szlaku, ścinanie poboczy oraz odtworzenie/oczyszczenie rowów w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. Szczegółowe zestawienie efektywnego czasu pracy koparko-ładowarki oraz spycharki zawiera poniższa tabela: Efektywny czas pracy koparko-ładowarki [godz.]: Leśnictwo Bieśnik 24,Leśnictwo Kąśna Górna 56,Leśnictwo Pleśna 0,Leśnictwo Zalasowa 48, Leśnictwo Bogoniowice 28, Leśnictwo Skrzyszów 0,Leśnictwo Burzyn 16,Leśnictwo Bistuszowa 32, razem 204 godz. Efektywny czas pracy spycharki [godz.]:Leśnictwo Bieśnik 32, Leśnictwo Kąśna Górna 48,Leśnictwo Pleśna 0,Leśnictwo Zalasowa 88, Leśnictwo Bogoniowice 56,Leśnictwo Skrzyszów 0, Leśnictwo Burzyn 24, Leśnictwo Bistuszowa 80, razem 328 godz. 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH ZADAŃ 1) Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej redukcji Przedmiotu Zamówienia w wysokości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego oraz możliwość zmiany ilości prac w poszczególnych leśnictwach. 2) Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego, obejmujących w szczególności zakres prac oraz termin ich realizacji. Rozpoczęcie realizacji każdego zlecenia nastąpi w ciągu dwóch dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego i przekazania Wykonawcy w biurze Nadleśnictwa Gromnik, za pomocą faksu lub za pomocą poczty e-mail. 3) Zamawiający zastrzega, iż zlecenia na wykonanie Przedmiotu Zamówienia następować będą w/g potrzeb Zamawiającego, a z tego faktu nie będą wynikać dla Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia. 4) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego. 5) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczy miejsca prowadzenia prac na czas realizacji Przedmiotu Zamówienia. 6) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót. 4. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni: 1) w przypadku korzystania z Podwykonawców koordynowanie robót Podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; 2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych; 3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji Przedmiotu Zamówienia; 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 5. Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany cały Przedmiot Zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 6 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego. 2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się od dnia podpisania przez Strony ostatniego protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanej roboty przez Wykonawcę, udzielonej przez Zamawiającego ostatnim zleceniem w 2019 roku. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót określonej jak wyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 12 2030 0045 1110 0000 0084 0200 z dopiskiem: „Wadium przetargowe: Utrzymanie dróg leśnych, składów na drewno, szlaków zrywkowych w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik” 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa pokój nr 16). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie Przedmiotu Zamówienia; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w kasie, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy sporządzony według przedmiaru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty; 4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 SIWZ; 5) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 2 do SIWZ); 6) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okresu gwarancji - na formularzu oferty; 7) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium termin płatności - na formularzu oferty; 8) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 9) zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu należy zdeponować zgodnie z wymogami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach