Przetargi.pl
UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części

NADLEŚNICTWO GROMNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, GENERAŁA ANDERSA 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO GROMNIK
    GENERAŁA ANDERSA 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    REGON: 350545576
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczenie wraz z wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 - 31,5 mm na drogi leśne w leśnictwach Nadleśnictwa GromnikCzęść I - obejmuje dostarczenie wraz z wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm na drogi leśne w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. Leśnictwo Mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5mm /m3Bogoniowice 30Bieśnik 40Kąśna Górna 20Burzyn 10Bistuszowa 20Pleśna 30Zalasowa 60Skrzyszów 302) Wbudowanie kruszywa na drogach leśnych o nawierzchniach tłuczniowych ( odcinkowe, punktowe naprawy nawierzchni -nierówności, dziury, wyboje) musi polegać na przygotowaniu podłoża poprzez spulchnienie oraz właściwe wyrównanie, wyprofilowanie nawierzchni z dostosowaniem do spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni i mechaniczne zagęszczenie nawierzchni zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy kruszywa łamanego wraz z wbudowaniem w terminie określonym w SWZ bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. 4) Zamawiający przewiduje zlecanie dostarczenia wraz z wbudowaniem jednorazowo minimalnych ilości mieszanek kruszywa łamanego tj. 10 m³. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA 1) Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej redukcji przedmiotu zamówienia w każdej z części w wysokości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego i zmianie ilości w poszczególnych leśnictwach w zależności od sytuacji finansowej Nadleśnictwa Gromnik.2) Zamawiający zastrzega, iż zlecenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej z części następować będą w/g potrzeb Zamawiającego, a z tego faktu nie będą wynikać dla Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia. 3) Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Zamówienia w każdej z części na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego, obejmujących w szczególności zakres prac oraz termin ich realizacji. Rozpoczęcie realizacji każdego zlecenia nastąpi w ciągu dwóch dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego i przekazania Wykonawcy w biurze Nadleśnictwa Gromnik lub za pomocą poczty e-mail.4) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego5) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.6) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany Przedmiot zamówienia dla każdej z części Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego. 2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia dla każdej z części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy co najmniej 2 pracowników fizycznych w tym; operatorów koparko- ładowarki, operatora walca, kierowcę samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu kruszywa w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)Część nr II dostarczenie wraz z wbudowaniem tłucznia o uziarnieniu 31,5 – 63 mm na składy drewna w leśnictwach Nadleśnictwa GromnikUwaga; nie dopuszcza się kruszywa z kamienia wapiennego.Część II - dostarczenie wraz z wbudowaniem tłucznia o uziarnieniu 31,5 – 63 mm na składy drewna w leśnictwach Nadleśnictwa GromnikLeśnictwo Tłuczeń 31,5-63 mm/m3Bogoniowice 20Bieśnik 20Kąśna Górna 50Burzyn 20Bistuszowa 20Pleśna 20Zalasowa 110Skrzyszów 120Wbudowanie tłucznia na składach drewna ( odcinkowe, punktowe naprawy -nierówności, dziury, wyboje) musi polegać na właściwym wyrównaniu i mechanicznym zagęszczeniu nawierzchni składu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy tłucznia wraz z wbudowaniem w terminie określonym w SWZ bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej redukcji przedmiotu zamówienia w każdej z części w wysokości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego i zmianie ilości w poszczególnych leśnictwach w zależności od sytuacji finansowej Nadleśnictwa Gromnik.Zamawiający zastrzega, iż zlecenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej z części następować będą w/g potrzeb Zamawiającego, a z tego faktu nie będą wynikać dla Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia. Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Zamówienia w każdej z części na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego, obejmujących w szczególności zakres prac oraz termin ich realizacji. Rozpoczęcie realizacji każdego zlecenia nastąpi w ciągu dwóch dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego i przekazania Wykonawcy w biurze Nadleśnictwa Gromnik lub za pomocą poczty e-mail. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami ZamawiającegoWykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany Przedmiot zamówienia dla każdej z części Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego. 2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia dla każdej z części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy co najmniej 2 pracowników fizycznych w tym; operatorów koparko- ładowarki, operatora walca, kierowcę samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu kruszywa w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)Część nr III Bieżące utrzymanie, naprawa stałych szlaków zrywkowych koparko ładowarką o mocy min 100 KM w zakresie: równania kolein, profilowania nawierzchni, odtworzenia rowów w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik w 2023 roku.Część III - bieżące utrzymanie, naprawa stałych szlaków zrywkowych koparko ładowarką (dwie koparko – ładowarki) o mocy min 100 KM każda w zakresie: równania kolein, profilowania nawierzchni, odtworzenia rowów w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik w 2023 roku.Leśnictwo Efektywny czas pracy koparko- ładowarki /godz.Bogoniowice 36Kąśna Górna 16Burzyn 70Bistuszowa 64Skrzyszów 20Leśnictwa Nadleśnictwa Gromnik/ wszystkie wg potrzeb 807 Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej redukcji przedmiotu zamówienia w każdej z części w wysokości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego i zmianie ilości w poszczególnych leśnictwach w zależności od sytuacji finansowej Nadleśnictwa Gromnik. Zamawiający zastrzega, iż zlecenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej z części następować będą w/g potrzeb Zamawiającego, a z tego faktu nie będą wynikać dla Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia. Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Zamówienia w każdej z części na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego, obejmujących w szczególności zakres prac oraz termin ich realizacji. Rozpoczęcie realizacji każdego zlecenia nastąpi w ciągu dwóch dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego i przekazania Wykonawcy w biurze Nadleśnictwa Gromnik lub za pomocą poczty e-mail. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany Przedmiot zamówienia dla każdej z części Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego. 2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia dla każdej z części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy co najmniej 2 pracowników fizycznych w tym; operatorów koparko- ładowarki, operatora walca, kierowcę samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu kruszywa w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości:- część I 500 zł (słownie: pięćset złotych).- część II 900 zł (słownie: dziewięćset złotych).- część III 1 900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 12 2030 0045 1110 0000 0084 0200 z dopiskiem: „Wadium przetargowe:UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na częściZ treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 PZP.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert tj.; 07.08.2023 r. godz. 900 zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie Przedmiotu Zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.9.7.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. 2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej w każdej części - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1)2.3 zdolności technicznej lub zawodowej:I) w zakresie doświadczenia w każdej z części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1).II) w zakresie potencjału technicznego dla części III zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować dwoma koparko – ładowarkami o mocy minimum 100 KM (załącznik nr 8), dla części I i II Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1) .III) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w każdej z części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1).Zamawiający na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiadawymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunkówprawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/”nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach