Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino w roku 2018

Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
    REGON: 81053913700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Nadleśnictwa Gryfino, leśnictwa: Wełtyń, Borzym, Sosnowo, Gajki, Baniewice, Pniewo, Śmierdnica, Klęskowo, Glinna, Kołowo, Klucz, Binowo. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych, obejmujących: 1) Dostawę materiału, do naprawy miejsc nieprzejezdnych dróg leśnych i szlaków operacyjnych, przeznaczonych do wywozu drewna na terenie Nadleśnictwa Gryfino, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, w łącznej ilości: a) 1475 ton destruktu betonowego (recykling betonowy) o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm; b) 200 ton kruszywa łamanego ze skał litych, o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm. 2) Cząstkową naprawę dróg leśnych i szlaków operacyjnych, polegającą na wbudowaniu dostarczonego materiału, korytowaniu, wyprofilowaniu, zagęszczeniu oraz (na żądanie Zamawiającego), zamknięcie nawierzchni 5 cm warstwą kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm, nadanie spadku jednostronnego lub dostosowanie do istniejącej niwelety drogi lub szlaku (podanego przez Zamawiającego w zleceniu) na najbardziej uszkodzonych fragmentach drogi. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane dla naprawianych odcinków dróg w zakresie głębokich kolein oraz wybojów. Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg, związanych z utrzymaniem i konserwacją na terenie Nadleśnictwa Gryfino, przedstawiona jest w tabelarycznym zestawieniu zbiorczym odcinków (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby (np. w skutek utrzymujących się, długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych bądź innych sytuacji, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania), zamawiający może dokonać przesunięć pomiędzy Leśnictwami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy świadectwo pochodzenia materiału rozbiórkowego określające miejsce jego pozyskania, potwierdzone badaniami laboratoryjnymi o nieprzekroczeniu przez materiał dopuszczalnych zanieczyszczeń chemicznych pod kątem stężenia zawartości substancji szkodliwych dla środowiska między innymi zawartości metali ciężkich jak np. ołów, cynk, miedź, mangan, nikiel, chrom, wanad, benzyny (węglowodory C6-C12), olejów mineralnych (C13-C33), węglowodorów aromatycznych BTEX, bez papu, materiałów zawierających eternit, plastik, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 31 2030 0045 1110 0000 0099 0790 (bank BGŻ PARIBAS S.A), z dopiskiem odnoszącym się do skróconej nazwy postępowania na przykład.: „wadium - utrzymanie dróg leśnych 2018” bądź podaniem sygnatury sprawy, tj.: SA.270.2.1.2018. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 12 lutego 2017 r. do godziny: 09:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Termin zwrotu wadium oraz podstawy do jego zatrzymania określono w pkt. 9.7 SIWZ oraz w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał); 2) złożenia oświadczenia o zobowiązaniu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 3) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.2. ppkt. 4- 6. Dokumenty wymienione w pkt 7.2. lit. ppkt. 4- 6, Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach