Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw Nadleśnictwa Rudziniec

PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44160 Rudziniec, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 81 50 , fax. 32 300 81 60
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
    ul. Leśna 7
    44160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 32 300 81 50, fax. 32 300 81 60
    REGON: 27253652800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw Nadleśnictwa Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw Nadleśnictwa Rudziniec tj.: 1. Wykonanie kompleksowego remontu drogi polegającego na: a) Wzruszenie istniejącej warstwy drogi utwardzonej tłuczniem przy użyciu recyklera na głębokość około 20 cm. ; b) Wykoszenie poboczy, skarp i dna rowów położonych wzdłuż remontowanego odcinka drogi c) Wyrównanie i profilowanie wcześniej wzruszonej drogi równiarką drogową. d) Mechaniczne zagęszczenie walcem wibracyjnym wzruszonej i wyprofilowanej nawierzchni drogi. e) Mechaniczne ułożenie (rozścielenie z utrzymaniem spadków poprzecznych) warstwy górnej grubości 10 cm po zagęszczeniu z naturalnego kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0 – 31,5 mm z wyłączeniem kruszywa wapiennego. Kruszywo musi spełniać wymagania materiału drogowego przeznaczonego do budowy warstw konstrukcyjnych. Musi być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe kruszywa. f) Mechaniczne zagęszczenie walcem wibracyjnym rozścielonego kamienia, g) Zamiałowanie wierzchniej (górnej) warstwy kruszywem kamiennym naturalnym o frakcji 0 – 4 mm. Wymagania w zakresie kruszywa jak w pkt. e. h) Mechaniczne zagęszczenie walcem wibracyjnym rozścielonego materiału, i) Uporządkowanie placów składowych po zakończeniu czynności transportowych. Rozliczenie za wykonaną pracę odbywać będzie się na podstawie obmiaru powykonawczego za m2 wyremontowanej drogi z uwzględnieniem wszystkich wyżej wymienionych czynności na podstawie zleceń i obmiarów potwierdzonych przez leśniczego. ( Wykaz dróg do remontu, pozycja 1 w Załączniku Nr. 1A do SIWZ). Termin realizacji na wystawionych zleceniach max. do 31.10.2017r. 2. Konserwacja dróg leśnych polegająca na uzupełnieniu naturalnym kruszywem kamiennym łamanym o frakcji 2-16 mm, 4-45 mm oraz 31,5-63 mm jednostkowych ubytków w nawierzchni dróg leśnych obejmujące: a) - dostawę kruszywa kamiennego łamanego naturalnego o uziarnieniu ciągłym o poszczególnych frakcjach 2-16 mm, 4-45 mm i 31,5 mm-63 mm na wyznaczone składy w leśnictwach w łącznej ilości 2545 t według szczegółowego zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ pozycja 2.. Powyższe kruszywo będzie wykorzystywane do uzupełniania ubytków nawierzchni dróg leśnych i stąd musi spełniać wymagania materiału drogowego przeznaczonego do budowy warstw konstrukcyjnych. Musi być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe kruszywa. Dostawa przedmiotowego kruszywa na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton.. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych. b) - mechaniczny załadunek kruszywa kamiennego ze składów znajdujących się na terenie poszczególnych leśnictw w celu rozwiezienia go na konserwowane drogi leśne c) - dowóz kruszywa na średnią odległość do 5 km pojazdami o maksymalnej dopuszczalnej ładowności do 8 ton potwierdzonej zapisami w dowodzie rejestracyjnym d) - cząstkowy rozładunek kruszywa w miejscach jednostkowych ubytków nawierzchni drogowych polegający na zasypaniu kolein i wybojów. e) - ręczne lub mechaniczne jego rozplantowanie f) - mechaniczne zagęszczenie zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego kamienia w zależności od technologii wykonania robót g) - uporządkowanie placów składowych po zakończeniu czynności transportowych Rozliczenie za wykonaną pracę odbywać będzie się za tonę dostarczonego na składy i wbudowanego materiału w remontowaną drogę z uwzględnieniem wszystkich wyżej wymienionych czynności na podstawie zleceń i obmiarów potwierdzonych przez leśniczego. ( Wykaz dróg do konserwacji, pozycja 2 w Załączniku Nr. 1A do SIWZ). Termin realizacji na wystawionych zleceniach max. do 31.10.2017r. 3. Mechaniczne koszenie traw, krzewów i podrostów z poboczy, korony i skarp rowów dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Rudziniec. Rozliczenie za wykonaną pracę odbywać będzie się za 1m2 wykoszonej powierzchni na podstawie zleceń i obmiarów potwierdzonych przez leśniczego. ( Wykaz powierzchni do wykaszania, pozycja 3 w Załączniku Nr. 1A do SIWZ). Termin realizacji na wystawionych zleceniach max. do 15.10.2017r. Obmiary m2 dróg przeznaczonych do remontu, ilości ton kruszywa do wbudowania oraz m2 koszenia dla poszczególnych leśnictw wyszczególnione są w załączniku nr 1A do SIWZ. Wskazany obmiar prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia ma charakter szacunkowy. Wykonanie prac w zakresie poszczególnych sposobów utrzymania dróg leśnych opisanych wyżej i określonych w załączniku nr 1A może ulegać zmianie ilościowej, a zamawiający dopuszcza wg własnych potrzeb zaistniałych na gruncie zwiększenie lub zmniejszenie wielkości danego rodzaju wykonania utrzymania dróg w ramach wartości ogólnej zamówienia. UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego prac objętych przetargiem z powodu zaistnienia okoliczności obiektywnych warunkujących konieczność takich zmian. Zamawiający może zlecić zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70% wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz.1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Gliwice Oddział Rudziniec nr rachunku: 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003 z dopiskiem: „Utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw Nadleśnictwa Rudziniec” 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ( w Sekretariacie Nadleśnictwa Rudziniec) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca , który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 9.7 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w siedzibie Zamawiającego ( w Sekretariacie Nadleśnictwa) od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 do 15.00 przed upływem terminu składania ofert. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9.8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art. 45 i 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach