Przetargi.pl
Utrzymanie dróg i placów osiedlowych położonych na działkach przejętych na rzecz Skarbu Państwa

Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2877519, 2877872 , fax. 032 2877885
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku
    ul. Węgroda 59 59
    42-582 Rogoźnik, woj. śląskie
    tel. 032 2877519, 2877872, fax. 032 2877885
    REGON: 27628737000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip-pzd.powiat.bedzin.pl, http://www.bip.powiat.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg i placów osiedlowych położonych na działkach przejętych na rzecz Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje jest wykonanie usług polegającej na zimowym i letnim utrzymaniu dróg i placów osiedlowych położonych na działkach przejętych na rzecz Skarbu Państwa i administrowanych przez Powiat Będziński na terenach Będzina, Będzina - Grodźca, Wojkowic, Czeladzi i Gródkowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się wykonanie usług w zakresie: letniego (tj. remonty cząstkowe, sprzątanie, koszenie) i zimowego utrzymania (odśnieżanie, posypywanie) placów o pow. 20 000 m2, dróg o długości niemniejszej niż 10 km i powierzchni chodnika nie mniejszej niż 5 000 m2. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 2 osoby posiadające doświadczenie (wymagane jest pełnienie funkcji dyspozytora w okresie co najmniej 1 sezonu letniego i zimowego) oraz kierowcami i operatorami urządzeń w posiadających uprawnienia zapewniające obsługę wymaganego w niniejszej specyfikacji sprzętu. 1.2.3. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym (sprzętem i urządzeniami) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: pługo-piaskarka o poj. min. 4,5 m3 - 2 szt., ładowarka -1szt, samochód patrolowy - 1 szt., koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 1m3 - 1 szt, walec 0,5 t -1szt, zagęszczarka - 1szt, piła do cięcia asfaltobetonu -1 szt., samochód samowyładowczy min. 6 t -1 szt., ciągnik z przyczepą -1 szt., kosy spalinowe - 2 szt., piła do cięcia drewna - 2szt. Wymagane do zimowego utrzymania jednostki sprzętowe muszą być wyposażone w środki łączności. Wykonawca zapewni bazę materiałowo-sprzętową usytuowaną w odległości od miejsca wykonywania usługi zapewniającej realizację zadania. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.1.a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.b. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 Ustawy (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (karalność podmiotów zbiorowych, tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.1.a. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne w rozumieniu określenia podanego powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.2.1.b. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 1.2.2.a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób/osoby, o których wyżej mowa w punkcie 1.2.2 rozdziału XI SIWZ) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 1.2.2.b. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej w punkcie 1.2.2. lit. a rozdziału XI SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 1.2.4. Polisę, a w przypadku jej braku, inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. 2.2. Wycena wartości usługi, przygotowana w oparciu o wzór stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. XVII SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 2.5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku złożenia wadium w postaci niepieniężnej (bezpośrednio do oferty) - zgodnie z punktem 2.1. rozdz. XV SIWZ. 2.6. Zaakceptowany (tj. parafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Odstępstwa co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) Rozdział XI pkt 1.1 lit. a SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. b) Rozdział XI pkt 1.1 lit. b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Rozdział XI pkt 1.1 lit. c SIWZ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Rozdział XI pkt 1.1 lit. d SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3.1 rozdziału XI SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy znajdujące się w punkcie 3.1 lit. a-d rozdziału XI SIWZ, odnoszące się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do SIWZ (załączniki nr 1-6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-pzd.powiat.bedzin.pl, http://www.bip.powiat.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach