Gmina Twardogóra ogłasza przetarg
- Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 158 251 , fax. 713 158 142
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
ul. Ratuszowa 14
56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
tel. 713 158 251, fax. 713 158 142
REGON: 93193482200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra oraz dostawa kruszywa do utwardzania dróg w latach 2021–2022. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną