Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32-852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
REGON: 54035700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadebno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Dębno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2019/2020 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów: a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości, b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. d) Po ustaniu opadów: − Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin − Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin − Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu − Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia. 5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c. 6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania. 7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić: a) na polecenie Wójta, lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno ( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi), b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania), c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje: nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ), godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych. 10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości. Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. b) Wypełniony formularz cenowy odśnieżanie – załącznik nr 1a c) Wypełniony formularz cenowy posypywanie – załącznik nr 1b d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. e) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, f) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. g) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 2) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 3) Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w okresie od 1 listopada 2022r. do 15 kwietnia 2023r
Dodano: 2024-03-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Jaszczurowa - Jamnik
Dodano: 2024-02-21 - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia – Rejon 10
Dodano: 2024-02-19 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W POSZCZEGÓLNYCH SOŁECTWACH GMINY SKRZYSZÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2024-02-05 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych
Dodano: 2024-01-21 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych należących do Zamawiającego
Dodano: 2024-01-21 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2023/2024 R.
Dodano: 2024-01-02 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg miejskich wraz z chodnikami na terenie Miasta Mszana Dolna w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-12-28 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024 (zadania: 5, 6, 7, 8 i 10)
Dodano: 2023-12-08