Przetargi.pl
Utrzymanie dróg gminnych i placów w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Dębno

GMINA DĘBNO ogłasza przetarg

  • Adres: 32-852 Wola Dębińska, 240
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĘBNO
    240
    32-852 Wola Dębińska, woj. małopolskie
    REGON: 000540357
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg gminnych i placów w okresie zimowym 2022/2023 na terenie Gminy Dębno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcypoprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunkówatmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz wzałączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.Część 5: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Niedźwiedza i Łoniowa – 18,3 km1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcypoprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunkówatmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz wzałączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.Część 6: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Doły i Porąbka Uszewska – 17,2 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazaćw sposób szczególny.Ogłoszenie nr 2022/BZP 00366441/01 z dnia 2022-09-272022-09-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazaćw sposób szczególny.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazaćw sposób szczególny.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:a) że dysponuje jednym ciągnikiem na każdą część zamówienia z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym doodśnieżania oraz urządzeniem do wykonania posypki. Opisany sprzęt winien być dostosowany do specyfiki usytuowaniaoraz szerokości dróg gminnych.W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na realizację usługi na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, żedysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia jedną jednostką sprzętową oddzielnie na każdaczęść zamówienia do odśnieżania i posypywania wraz z obsługą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach