Przetargi.pl
Utrzymanie czytości terenu zewnętrznego nieruchomości Sądu Rejonowego w Żyrardowie .

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, al. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8543100 , fax. 046 8543110
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    al. Partyzantów 3 3
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8543100, fax. 046 8543110
    REGON: 00064185100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sr@zyrardow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czytości terenu zewnętrznego nieruchomości Sądu Rejonowego w Żyrardowie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Utrzymanie czystości terenu zewnętrznego nieruchomości Sądu Rejonowego w Żyrardowie położonej w Żyrardowie Al.Partyzantów 3 o powierzchni 10.655 m kw w tym : a) 4210 m? tereny zielone b) 3335 m? tereny zielone - pielęgnacja terenów zielonych o mniejszej intensywności c) 2610 m? tereny utwardzone kostką d) 500 m? tereny utwardzone kostką - bez odśnieżania w okresie zimowym e) chodnik zewnętrzny przylegający do ogrodzenia Świadczenie usług polegać będzie na: a) utrzymaniu w należytym stanie terenów zielonych wskazanych w pkt. 1a) tj. sprzątanie, podlewanie, koszenie - w okresie silnego wzrostu trzy razy w miesiącu, w pozostałym okresie w zależności od wzrostu trawy dwa lub jeden raz w miesiącu w okresie wiosennym nawożenie i napowietrzanie, odchwaszczanie, uzupełnianie ubytków trawy, b) sprzątanie oraz koszenie terenów zielonych wskazanych w pkt. 1b) w okresie intensywnego wzrostu dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie raz w miesiącu c) utrzymanie w należytym stanie terenów utwardzonych ( parkingi i ciągi piesze) tj. - bieżące sprzątanie w okresie wiosny, lata i jesieni - usuwanie nasion i liści z drzew, zabrudzeń - w okresie zimowym: usuwanie śniegu, lodu, błota, posypywania piaskiem - przygotowanie dróg dojścia oraz parkingu do godz. 8.00 - pow. 2610 m kw. d) utrzymanie w należytym stanie chodników zewnętrznych bezpośrednio przylegających do nieruchomości tj. sprzątanie, (zamiatanie, usuwanie liści) a w okresie zimowym: odśnieżania, posypywania piaskiem e) wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt do sprzątania , koszenia, podlewania , odśnieżania oraz materiały i wszystkie środki do właściwego wykonania usługi. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowo-deliktowej w związku z prowadzoną działalnością objętą tym zamówieniem i posiadanym mieniem z sumą gwarancyjną 200 000 na jedno i wszystkie zdarzenia. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonywanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie ( od 3 - trzech podmiotów )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sr@zyrardow.sr.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach