Przetargi.pl
Utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Utrzymanie czystości wraz z zimowym utrzymaniem alejek oraz pielęgnacja trawników w parkach i skwerach miejskich. 2. Przedmiot zamówienia został umownie podzielony na pięć odrębnych zadań obejmujących poszczególne parki i skwery miejskie. Obiekty wraz ze wskazaniem ich powierzchni wyszczególnione zostały w załączniku nr 12 do SIWZ (odpowiednio: zadanie 1 - zał. nr 12a, zadanie 2 - zał. nr 12b, zadanie 3 - zał. nr 12c, zadanie 4 - zał. nr 12d, zadanie 5 - zał. nr 12e). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) letnie utrzymanie alejek i schodów w parkach i na skwerach, polegające na zamieceniu alejek utwardzonych, nieutwardzonych i schodów wraz ze usunięciem nieczystości luźnych (papiery, gałęzie, folie, butelki, niedopałki, odchody zwierzęce, pobite szkło, kamienie, gruz), 2) zimowe utrzymanie alejek i schodów w parkach i na skwerach, polegające na: a) oczyszczeniu schodów, alejek utwardzonych, nieutwardzonych ze śniegu, lodu, błota, usunięciu ślizgawicy i gołoledzi, b) do kalkulacji należy przyjąć 45 dni śnieżnych, c) w przypadku, gdy nie będą występowały warunki zimowe tereny należy utrzymywać jak w okresie letnim; 3) opróżnianie koszy parkowych wraz z rozłożeniem wewnątrz kosza worka foliowego (wymiana worków foliowych po każdorazowym opróżnieniu kosza), 4) gracowanie alejek wraz z oczyszczeniem krawężników z chwastów i wywozem zanieczyszczeń do miejsca utylizacji, 5) koszenie trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu, 6) utrzymanie czystości na trawnikach, w skupinach krzewów, żywopłotach i różankach poprzez usunięcie zanieczyszczeń (papiery, gałęzie, folie, butelki, niedopałki, odchody zwierzęce, pobite szkło, kamienie, gruz), 7) grabienie liści z trawników, 8) oczyszczanie kraty oraz wpustów na Klasztornych Stawach - prace dotyczą tylko zadania 5, 9) usuwanie nieczystości z powierzchni wód (liście, trawy, zanieczyszczenia komunalne, martwe zwierzęta), 10) usuwanie reklam i ogłoszeń z drzew, słupów oświetleniowych, ławek, koszy i innych elementów małej architektury (do kalkulacji należy przyjąć 10 sztuk na 1 miesiąc w przypadku składania oferty na jedno zadanie, zaś w przypadku składania oferty na dwa, trzy, cztery lub pięć zadań należy przyjąć sumę sztuk odpowiadającą ilości wybranych przez Wykonawcę zadań). 4. Krotności wykonywanych czynności określone zostały w SIWZ i opisie poszczególnych zadań w niniejszym ogłoszeniu. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 6. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: 1) 50.000 PLN na zadanie 1, 2) 80.000 PLN na zadanie 2, 3) 100.000 PLN na zadanie 3, 4) 70.000 PLN na zadanie 4, 5) 15.000 PLN na zadanie 5. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał kilka zadań, winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia, odpowiadającej łącznej wysokości kwot określonych dla poszczególnych zadań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania 1 - 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące polskich złotych), 2) dla zadania 2 - 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące polskich złotych), 3) dla zadania 3 - 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy polskich złotych), 4) dla zadania 4 - 3 700 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset polskich złotych), 5) dla zadania 5 - 500 PLN (słownie: pięćset polskich złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach