Przetargi.pl
Utrzymanie czystości wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym ulic, chodników i placów miejskich w Lipnie w 2021 roku

Gmina Miasto Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, pl. Dekerta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (054) 288 42 11 , fax. (054) 288 42 65
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lipno
    pl. Dekerta 8
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (054) 288 42 11, fax. (054) 288 42 65
    REGON: 52516800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym ulic, chodników i placów miejskich w Lipnie w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie w należytym porządku i czystości ulic, placów i chodników będących własnością Gminy Miasta Lipna, oraz w okresie zimowym odśnieżanie powyższych wraz z usuwaniem oblodzeń, w szczególności w dniach poprzedzających święta i inne uroczystości. Szczegółowy zakres prac w poszczególnych okresach i standardach wraz z powierzchniami terenów określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz ulic Lipna wraz z harmonogramem i warunkami sprzątania, odladzania i odśnieżania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Wpis do rejestru BDO, 2. Wpis do rejestru działalności regulowanej, 3. Decyzja na przetwarzanie, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych lub odpowiednia umowa z zarządcą RIPOK-a na odbiór odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) - załącznik do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach