Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. I. Mościckiego 40/42
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7244163 , fax. 044 7244163
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
ul. I. Mościckiego 40/42 40/42
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7244163, fax. 044 7244163
REGON: 00001775600284 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz Inspektoratu ZUS w Opocznie i utrzymanie czystości wewnątrz budynku Inspektoratu ZUS w Radomsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz Inspektoratu ZUS w Opocznie i utrzymanie czystości wewnątrz budynku Inspektoratu ZUS w Radomsku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 2 WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO PRZETARGU O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz.1655). 2. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz.1655). 3. W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali bądź wykonują z należytą starannością co najmniej jedną usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych. 4. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW Oferta złożona przez Wykonawcę musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz/formularze cenowe na wybrane części zamówienia. -2- 3. Wypis z rejestru sądowego / handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz.1655), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz.1655), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do części III SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje). 8. W przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej oprócz odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej. § 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http/www.zus.pl/zampub/files/20622/CkC312r9Rgv.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochronę obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach na okres od 01-08-2014 do 31-07-2016 r.
Dodano: 2014-06-26 - usługi ochrony fizycznej osób i mienia, obsługę szatni i ochronę całodobową w budynku sądów w Sieradzu, ul. Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz
Dodano: 2014-01-08 - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. budynek A i B przy ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42.
Dodano: 2013-10-28 - ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie i Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2013-10-22 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2013-06-27 - Ochrona obiektów w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz., ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Bełchatowie oraz ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Tryb. w okresie od 01.05.2013r. do 30.04.2015r.
Dodano: 2013-03-06 - ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Radomsku przy ul. Piastowskiej 24a w okresie od 01.03.2013r. do 28.02.2015r.
Dodano: 2012-12-27 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny oraz sprzątanie terenu wokół budynków w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2014r. w: Inspektoratach ZUS w Piotrkowie Tryb., Bełchatowie, Radomsku, Opocznie, Skierniewicach, Biurze Terenowym ZUS w Rawie Maz. oraz budynku C Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2012-10-26 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2012-06-29 - Ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie, Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2011-10-13