Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 59-170 Przemków, ul. Dworcowa 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8319462 , fax. 076 8319911
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Dworcowa 7 7
59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
tel. 076 8319462, fax. 076 8319911
REGON: 02058722500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budzetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz wykonywanie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w zasobach i na terenach administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- stałe i nieprzerwane utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków mieszkalnych, w zasobach administrowanych przez MZGM w Przemkowie, CPV-90.91.12.00-8 - odśnieżanie chodników i przejść, usuwanie oblodzeń z chodników znajdujących się - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Spełnienie wymaganych warunków Zamawiający oceni na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)Oferenci ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do potwierdzenia warunków określonych w punkcie 1 przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dostarczenie nw. dokumentów (niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w pkt 1. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zachowaniem zasad określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych): a)podpisane oświadczenia Wykonawcy, zgodne z art. 22 oraz 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 i 4 do SIWZ), b)aktualnego odpisu (kserokopię potwierdzoną za godność z oryginałem) z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c)aktualnych zaświadczeń (kserokopie) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. e)podpisany projekt umowy o wykonywanie usług - zał. nr 5 do SIWZ, f)wykaz wykonanych (min. 3) w ciągu ostatnich trzech lat usług zbliżonych powierzchnią sprzątania, wartością i charakterem (budynki mieszkalne) do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (zał. nr 6 do SIWZ) wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie tych usług. Zamawiający uzna za zbliżone do przedmiotu zamówienia takie usługi, które spełniają następujące minimalne warunki: powierzchnia - min. 50% powierzchni wewnętrznej wykazanej w załączniku nr1 SIWZ wartość wykonanych usług - min. 50% wartości oferty, charakter - wykonywanie usług w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej. 3)Dokumenty określone w punkcie 2) Wykonawca składa w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. 4)Zamawiający będzie wzywać wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów określonych w punkcie 2) niniejszego rozdziału, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt 2), zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi sprzątania wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5)W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgmprzemkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 2 przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-05 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 3 przy ul. Krajewskiego 2 we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Usługa kompleksowego sprzątania Baru Barbara - biura Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016
Dodano: 2016-02-10 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-02-04 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 3 przy ul. Krajewskiego 2 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-02-02 - o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku
Dodano: 2015-12-23 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 6 przy al. Gen. Hallera 81 we Wrocławiu
Dodano: 2015-12-16 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 4 przy ul. Trzebnickiej 33 we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-26 - Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 6 przy al. Gen. Hallera 81 we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-25