Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie oraz w Delegaturach Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach

Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-613 Warszawa, Chałubińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 279 77 02, 22 279 77 03 , fax. 22 582 80 06
  • Data zamieszczenia: 2021-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie
    Chałubińskiego 8
    00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 279 77 02, 22 279 77 03, fax. 22 582 80 06
    REGON: 15817985000890
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://nfz-warszawa.ezamawiający.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie oraz w Delegaturach Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie oraz w Delegaturach Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach. W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na 5 zakresów: - Zakres A utrzymanie czystości w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie, - Zakres B utrzymanie czystości w Delegaturze Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Ostrołęce, - Zakres C utrzymanie czystości w Delegaturze Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Płocku, - Zakres D utrzymanie czystości w Delegaturze Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Radomiu, - Zakres E utrzymanie czystości w Delegaturze Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Siedlcach. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zakresy lub na dowolnie wybrany zakres/zakresy. 3. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy na wszystkie zakresy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do Specyfikacji. 5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 2 do Specyfikacji. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące formy zatrudnienia pracowników Wykonawcy – art. 29 ust. 3a ustawy: a) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników skierowanych do realizacji zamówienia a wykonujących obowiązki wskazane i opisane przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, (załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do Specyfikacji), jako polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), z zastrzeżeniem czynności wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, do realizacji których nie jest wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. b) Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać przez cały okres trwania umowy taką sama liczbę pracowników zatrudnionych w liczbie nie mniejszej niż określona w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do Specyfikacji, c) zatrudnienie o którym mowa w lit a) będzie trwało przez cały okres realizacji zamówienia, d) Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit a) w terminie 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia realizacji umowy poprzez przedstawienie Zamawiającemu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Kopie umów winny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z art. 166 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. 2019 poz. 730) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu danych osobowych (w szczególności bez adresów, nr PESEL, daty urodzenia pracowników), e) w przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobami których mowa w lit a), Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia kolejnych, w terminie 14 dni kalendarzowych od ustania stosunku pracy. O każdym przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobami o których mowa w lit a) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, f) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób o których mowa w lit. a). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia w terminie 5 dni kalendarzowych dokumentów o których mowa w lit. d). Czynności kontrolne mogą być również przeprowadzone przez wskazanego przez Zamawiającego pracownika Zamawiającego w miejscu wykonywania usługi, 8. Zakres prac osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do Specyfikacji oraz we wzorze umowy (załącznik Nr 2 do Specyfikacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach