Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach należących do siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejonu Dróg w Nidzicy w latach 2010 - 2011.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach należących do siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejonu Dróg w Nidzicy w latach 2010 - 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach należących do siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejonu Dróg w Nidzicy znajdujących się w Nidzicy przy ul. Kolejowej 29, (kod: 13-100), o łącznej powierzchni 295,20 m2 (działka Nr 184/2) . Zamówienie obejmuje wykonanie : Utrzymania czystości w pomieszczeniach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejonu Dróg w Nidzicy, o łącznej powierzchni 295,20 m2 wraz z utrzymaniem wejścia do budynku od strony zaplecza w latach 2010 - 2011. Usługa obejmuje : - codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych parteru z korytarzem włącznie, sanitariatów, świetlicy oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych pracowników Obwodu Drogowego; - codzienne sprzątanie pomieszczeń socjalno - sanitarnych pracowników fizycznych (szatnie, umywalnie i jadalnia) oraz korytarza do warsztatów. Utrzymanie pomieszczeń wewnętrznych obejmuje: Lp. Rodzaj wykonywanej pracy codziennie 1 raz w tygodniu inne 1. 2. 3. 4. 5. 1. Odkurzanie całej powierzchni podłóg. + - - 2. Zmywanie podłóg. + - - 3. Opróżnianie koszy i wymiana worków. + - - 4. Czyszczenie szyb w drzwiach wejściowych. - + - 5. Czyszczenie biurek, stołów, parapetów. + - - 6. Czyszczenie mebli. - + - 7. Czyszczenie drzwi i ościeżnic. - - 1 raz na miesiąc 8. Mycie umywalek, dezynfekcja muszli i pisuarów, luster, czyszczenie armatury i powierzchni glazury oraz zlewozmywaków. + - - 9. Wykładanie środków zapachowo - dezynfekujących w pomieszczeniach w.c. - - na bieżąco 10. Wycieranie kurzu z kaloryferów, lamp i obrazów. - + - 11. Konserwacja podłóg przy użyciu środków antypoślizgowych, nabłyszczających. - + - 12. Mycie okien. - - 1 raz na kwartał. Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie po godzinach urzędowania pracownikówRDW w Nidzicy, tj. od godz. 1500 do 2000. W czasie trwania dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg sprzątanie odbywać się będzie również w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta (sprzątanie dotyczy biura Obwodu Drogowego, korytarza na parterze oraz pomieszczeń sanitarnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt 1 przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokument wymieniony w pkt. 1 ppkt 2 - przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie. Uwaga: w przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nieposiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednie porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach