Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji „NAUTICA” w Gorzycach

Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 44350 Gorzyce, ul. Bogumińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 609 042 223
  • Data zamieszczenia: 2017-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach
    ul. Bogumińska 31
    44350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 609 042 223
    REGON: 24073141000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nautica-gorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji „NAUTICA” w Gorzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości w: budynku krytej pływalni GOTSiR „NAUTICA” w Gorzycach w dniach pracy pływalni. Pływalnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 22.00, w soboty, niedziele i święta w godz. 9.00 – 21.00, w wigilię w godz. 9.00 – 13.00, w Wielką Sobotę w godz. 9.00 – 17.00, w Sylwestra w godz. 9.00 – 15.00, w Poniedziałek Wielkanocny w godz. 12.00 – 20.00, w Boże Narodzenie (26.XII) w godz. 9.00 – 18.00. Pływalnia jest nieczynna w Boże Narodzenie (25.XII), w Wielkanoc (niedziela), Wszystkich Świętych i Nowy Rok. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni obejmuje: a) przebieralnie, prysznice wraz z WC, WC ogólnodostępne, korytarze z klatką schodową i wiatrołapami (627 m2) – sprzątanie na bieżąco wg potrzeb – min. raz dziennie, b) pomieszczenia biurowe, boks kasowy (30 m2) – sprzątanie dwa razy w tygodniu, c) pomieszczenie ratowników (dyżurka WOPR) wraz z węzłem sanitarnym (37 m2) – sprzątanie raz dziennie, d) pomieszczenie sanitarne oraz socjalne i magazynek w podbaseniu (40 m2) – sprzątanie raz na tydzień, e) hala basenowa wraz z nogomyjkami, obmurowania niecek basenowych, jacuzzi i wanny hamownej (547 m2) - sprzątanie codziennie po zamknięciu obiektu w dniach pracy obiektu (interwencyjnie w czasie otwarcia obiektu). Dodatkowo po umyciu powierzchnie posadzek należy spłukać bieżącą wodą. f) klatka schodowa w wieży, magazynki przy plaży basenowej (125 m2) – sprzątanie raz w miesiącu, g) widownia (120 m2) – sprzątanie raz w miesiącu. h) taras zewnętrzny (90 m2) – sprzątanie raz na tydzień w miesiącach od V do X, w pozostałym okresie – raz na trzy miesiące, i) słup i schody z poręczą (zjeżdżalnia), drabinki, słupki startowe i poręcze ze stali nierdzewnej – codzienne spłukiwanie bieżącą wodą i wycieranie do sucha po zamknięciu obiektu oraz czyszczenie wraz z konserwacją środkiem przeznaczonym do pielęgnacji stali nierdzewnej co 10 dni, j) balustrada zewnętrzna ze stali nierdzewnej (dł.78 m, wys. 1,1m) - czyszczenie bieżące –raz w miesiącu; konserwacja środkiem przeznaczonym do stali nierdzewnej – dwa razy w roku, k) schody zewnętrzne (27 schodów x 2m) – sprzątanie wg potrzeb – min. raz dziennie, l) powierzchnie poziome zewnętrznych murków oporowych z glazury (60 m x 0,3 m) – sprzątanie wg potrzeb – min. raz na tydzień, m) okna - powierzchnia ok. 470 m2, trzy razy w roku- co 4 m-ce, n) raz w roku, podczas przerwy technologicznej: - gruntowne czyszczenie i dezynfekcja dna i ścian basenu sportowego i rekreacyjnego o łącznej powierzchni 532 m2, - czyszczenie zewnętrznej powierzchni kanałów wentylacyjnych o średnicy 300 mm oraz kratek wywiewnych tych kanałów, zabudowanych pod stropem hali basenowej, o łącznej długości ok. 90 m, - czyszczenie obudów lamp halogenowych zawieszonych pod stropem hali basenowej – 32 sztuki, - czyszczenie konstrukcji wsporczej oraz zewnętrznej części rury zjeżdżalni w hali basenowej. 2.3 Przez utrzymanie czystości (sprzątanie) rozumie się: - mycie mebli, szafek basenowych, sprzętu biurowego, drzwi, parapetów okiennych, windy, luster, balustrad, gablot, tablic informacyjnych, wyrzucanie śmieci z segregacją odpadów, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja podłóg i glazury ściennej, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, - zaopatrzenie w środki czystości – mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza, worki na śmieci oraz wszelkie inne środki potrzebne do codziennego utrzymania czystości. • Urządzenia sanitarne (mycie i dezynfekcja wg potrzeb – min. raz dziennie): - umywalki: 18 szt., - lustra: 23 szt., - muszle klozetowe: 15 szt., - pisuary: 2 szt., - podajniki na mydło w płynie: 20 szt., - podajniki na papier toaletowy: 15 szt., - podajniki na ręczniki papierowe: 15 szt., - kosze na śmieci: 15 szt. • Szafki basenowe: 174 szt. - mycie i dezynfekcja wg potrzeb – min. raz dziennie • Drzwi: (mycie wg potrzeb): - pełne: 55 szt. - min. raz na miesiąc, - przeszklone: 12 szt. - min. raz na tydzień, • Powierzchnia glazury ściennej (mycie i dezynfekcja wg potrzeb – min raz miesiąc): - pomieszczenia ratowników – 148 m2 - przebieralnie – 694 m2 - prysznice z WC – 240 m2 - hala basenowa – 390 m2 - sanitariaty pozostałe – 198 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc i 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia w dniu 28.12.2017 r. o godz., 14.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 8469 0009 0007 6946 2000 0002. Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Sama dyspozycja przelewu nie jest równoważna z dokonaniem wpłaty. Wykonawca winien dokonać czynność przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem mając świadomość procedury przelewów międzybankowych i konieczności przeprowadzenia czynności kontrolnych i sprawdzających przez bank celem udostępnienia odbiorcy przelewu określonej kwoty pieniężnej. Zamawiający od momentu upływu terminu składania ofert powinien mieć potencjalną możliwość dysponowania kwotą wadium, aby można było uznać, że wniesienie wadium stanowi prawidłowe zabezpieczenie finansowe oferty wykonawcy. Miejsce złożenia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia: a) oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, kopię potwierdzoną przez dyrektora GOTSiR „NAUTICA” lub główną księgową, należy dołączyć do oferty przetargowej b) dopuszcza się dołączenie oryginału do oferty przetargowej (włożyć luźno do oferty, nie zszywać, nie spinać). Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa będzie ważna na okres ważności oferty. Za pierwszy dzień przyjmuje się dzień, w którym upływa termin składania ofert. Z treści gwarancji winno wynikać że jest gwarancją nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą w związku z przesłankami określonymi w art. 46 ust 4a lub 5 ustawy PZP. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty . 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza – jeżeli zostało ustanowione, tj. uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej). 4. Zobowiązania osób trzecich - jeżeli dotyczy 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.- Zał. Nr 3 do SIWZ. Dokument ten składa Wykonawca samodzielnie bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach