Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg
- Adres: 40189 Katowice, ul. Leopolda
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 007 681 , fax. 322 007 701
- Data zamieszczenia: 2018-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
ul. Leopolda 31
40189 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 007 681, fax. 322 007 701
REGON: 125316300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT BADAWCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach oraz utrzymanie terenu wokół budynków Instytutu EMAG” - nr postępowania KE/ 01/ 05/ 18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWIZ. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach oraz utrzymanie terenu wokół budynków EMAG przy pomocy sprzętu, urządzeń, narzędzi i środków czystości Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób do sprzątania gwarantującą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonywania prac z uwzględnieniem godzin pracy w obiektach i ich specyfiki. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania pomieszczeń Zamawiającego w materiały sanitarne wymienione w niniejszym załączniku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności porządkowych po pracach remontowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zmawiającego. Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych, laboratoryjnych, korytarzy, i innych wynosi: EMAG Katowice ul. Leopolda 31 - ok. 6 200 m2, EMAG Chorzów ul. Długa 1 - ok. 1 300 m2 (nie dotyczy całego budynku). Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze, w godzinach popołudniowych z wyjątkiem pomieszczeń (ok. 40 pom.), do których wolno wchodzić tylko podczas obecności pracowników EMAG odpowiedzialnych za dane pomieszczenie. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach oraz utrzymanie terenu wokół budynków EMAG przy pomocy sprzętu, urządzeń, narzędzi i środków czystości Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób do sprzątania gwarantującą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonywania prac z uwzględnieniem godzin pracy w obiektach i ich specyfiki. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrywania pomieszczeń Zamawiającego w materiały sanitarne wymienione w niniejszym załączniku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności porządkowych po pracach remontowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zmawiającego. Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych, laboratoryjnych, korytarzy, i innych wynosi: EMAG Katowice ul. Leopolda 31 - ok. 6 200 m2, EMAG Chorzów ul. Długa 1 - ok. 1 300 m2 (nie dotyczy całego budynku). Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze, w godzinach popołudniowych z wyjątkiem pomieszczeń (ok. 40 pom.), do których wolno wchodzić tylko podczas obecności pracowników EMAG odpowiedzialnych za dane pomieszczenie. Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku gdy usługę stanowiącą przedmiot zamówienia wykonywać będzie wspólnie kilku Wykonawców, wynagrodzenie będzie płatne na podstawie jednej comiesięcznej faktury wystawionej, zgodnie z kalkulacją cenową przedstawioną w ofercie w Formularzu cenowym oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie składa się aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (składane po otwarciu ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych
Dodano: 2024-01-04 - Świadczenie usługi w postaci utrzymania czystości w Ośrodku Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w 2023/2024 roku
Dodano: 2023-12-31 - KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM PRZY ULICY: SĄDOWEJ 3, 26 MARCA 44, KS. W. KUBSZA 28C, WOJSKA POLSKIEGO 16/1 ORAZ ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
Dodano: 2023-12-12 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2023-09-05 - Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i odkażania, w tym wykonywanie usług pomocniczych na terenie PZZOZ w dwóch lokalizacjach w Czeladzi i Będzinie.
Dodano: 2022-10-07 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2021-03-03 - usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, kontenera socjalnego oraz mycia autobusów
Dodano: 2021-01-29 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości, w tym wykonywanie czynności pomocniczych oraz usług transportu wewnętrznego w obiektach PZZOZ przez okres 2 miesięcy dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2021-01-26 - Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego wraz z dezynfekcją
Dodano: 2021-01-12 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości z uwzględnieniem dezynfekcji w Szpitalu Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2020-12-21