Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 11 B
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 644 85 33 , fax. 649 16 24
- Data zamieszczenia: 2015-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji
ul. Niepodległości 11 B 11 B
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 644 85 33, fax. 649 16 24
REGON: 51960081800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport-ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Miejskiej Iława
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie. Postępowanie znak A.271.1.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku hali sportowo-widowiskowej ICSTiR w Iławie w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem odpowiedniej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Zakres obowiązków określa niniejsza SIWZ, projekt umowy w niej zawarty, załącznik nr 1 do projektu umowy - Tabela nr 1 - ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚC PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób do wykonywania następujących czynności: mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń piwnicznych i magazynowych, mycie mebli, trybun (siedzisk), ławeczek, wieszaków, sanitariatów, sprzątanie pomieszczeń prysznicowych, usuwanie zanieczyszczeń podłóg, okien, balustrad i luster, wykładzin zabezpieczających płytę boiska w trakcie imprez widowiskowych, a w szczególności boiska hali sportowej i utrzymania jej właściwej śliskości. Hala sportowo-widowiskowa dla osób z niej korzystających (z zewnątrz) jest czynna: pn. - niedz. w godz. 8.00 do 22.00, natomiast godziny pracy osób sprzątających: pn. - pt. 5.00 - 11.00 i 14.00 - 19.00, w dniach sb. - niedz. godziny pracy uzależnione od prowadzonych imprez i zajęć, jednak nie mniej niż 3 godziny i nie więcej niż 6 godzin w ciągu doby. 3. Dopuszczenie wskazanych przez Wykonawcę osób do pracy w obiekcie będzie wymagało akceptacji zamawiającego. Osoby te z uwagi na czas pracy i ciągłość wykonywanych czynności muszą być zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy. 4. Wykonawca dokonuje ww. czynności oraz określone w załączniku nr 1 do projektu umowy - tabela nr 1 - ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚC PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM oraz formularz ofertowy: 1) własnym sprzętem, 2) własnymi profesjonalnymi środkami czystości, 3) przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu, któremu zapewni imienne identyfikatory ze zdjęciem i logo Wykonawcy i zobowiązany jest: a) zapewnić w czasie wykonywania usług na terenie objętym umową należyty ład, porządek przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosząc odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, b) odnotowywać w zeszycie złożonym u osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku, c) zachować w tajemnicy wszelkie informacje, do których miał dostęp w trakcie wykonywania umowy, 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację usług zgodnie z SIWZ, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 2) gabarytów i właściwości (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 3) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 4) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 5) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 6) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 7) standardów emisyjnych, 6. Zamawiający wydzieli (zapewni w miarę posiadanych możliwości) Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników w budynku hali sportowo-widowiskowej w Iławie. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.91.00.00-9, 90.91.10.00-6, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4. 8. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wypełniając wzór nr 6 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usługi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport-ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów w użytkowaniu ZUS Oddział w Elblągu.
Dodano: 2016-07-20 - Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu
Dodano: 2016-07-07 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Olsztynie.
Dodano: 2016-06-16 - Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych oraz powierzchni wewnętrznych w budynkach będących własnością Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olsztynie
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy al. Grunwaldzkiej 137 i przy ul. Wojska Polskiego 1
Dodano: 2016-04-19 - UTRZYMANIE OBIEKTU - MIEJSCE OBSŁUGI PODRÓŻNYCH LUTEK PRZY DK S7 ODC. OLSZTYNEK - ZAŁUSKI, KM 10+100
Dodano: 2016-03-31 - UTRZYMANIE OBIEKTU - MIEJSCE OBSŁUGI PODRÓŻNYCH LUTEK PRZY DK S7 ODC. OLSZTYNEK - ZAŁUSKI, KM 10+100
Dodano: 2016-03-21 - Usługa sprzątania powierzchni biurowych i użytkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego wraz z utrzymaniem w czystości, konserwacją zieleni, odśnieżaniem posesji i przyległych do budynków chodników
Dodano: 2016-02-23 - Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych
Dodano: 2016-02-02