Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z przyległym terenem zewnętrznym

Sąd Rejonowy w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Kaliska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8373818 , fax. 046 8373818
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Łowiczu
    ul. Kaliska 5 5
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8373818, fax. 046 8373818
    REGON: 00032325200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z przyległym terenem zewnętrznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu - usługa polegająca na utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 133.000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 (ustawy), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunek ten wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać indywidualnie; pozostałe warunki mogą spełniać łącznie. 2) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i obiekt, którego zamówienie dotyczyło lub dotyczy ma powierzchnię minimum 3000 m? lub dwóch zamówień, w których łączna powierzchnia obiektów, których zamówienie dotyczyło lub dotyczy ma powierzchnię minimum 3000 m?, polegających na świadczeniu usługi utrzymania czystości i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ: - niezbędny sprzęt jaki jest konieczny do należytego wykonania usługi, - pracowników nie karanych, posiadających stosowne kwalifikacje wymagane przepisami 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87, poz. 605), wymagane jest złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 6) wykazu wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, bądź też wykażą w inny sposób, że spełniają wymogi udziału w postępowaniu stawiane w Art. 22. ust 1 pkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach