Przetargi.pl
utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6

Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, pl. Dąbrowskiego 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678430 , fax. 024 2678439
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa
    pl. Dąbrowskiego 2a 2a
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678430, fax. 024 2678439
    REGON: 61020606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku krytej Pływalni Miejskiej Podolankaznajdującej się w Płocku ul. Czwartaków 6. Termin realizacji: od podpisania umowy, nie wcześniej niż od 02.11.2014 r. od godz. 6:00 do 01.01.2016 r. do godz. 6:00, termin rozpoczęcia prac objętych przedmiotem zamówienia: najpóźniej 2-go dnia od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.11.2014 r. od godz. 6:00 . Informacje ogólne: Pływalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do soboty, w godzinach 6:00 - 22:00 i w niedziele od 10:00 do 22:00 oraz w wyznaczone święta każdorazowo w odrębnie ustalanych godzinach. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokół niecek oraz dozowniki do mydła, papieru toaletowego i ręczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ściany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysokości), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyległymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) podłogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14) dozowniki do mydła - mydło w płynie - 34 szt., - mydło w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do ręczników typu ZZ - 19 szt. 17) śmietniczki - na odpady segregowane - 5 szt., - na odpady niesegregowane - 41 szt. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty. Wymagana jest praca w godzinach otwarcia Pływalni oraz w nocy - co wynika z możliwości udostępnienia Pływalni do gruntownego sprzątania tylko w godzinach nocnych. System sprzątania: - we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty. Wymagany układ sprzątania: w dniu powszednie: - bieżący serwis sprzątający w godz. 6:00 - 22:00, - gruntowne sprzątanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w niedziele: - bieżący serwis sprzątający w godz. 10:00 - 22:00, - gruntowne sprzątanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w święta, w które obiekt będzie otwarty - bieżący serwis sprzątający: w godzinach otwarcia obiektu, - gruntowne sprzątanie obiektu: po zamknięciu obiektu. Obsada ilościowa: - bieżący serwis sprzątający: jednocześnie min. 2 osoby, - gruntowne sprzątanie obiektu: min 4 osoby - osoba nadzorująca, o której mowa w pkt. IV ust. 1 poniżej. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres obowiązywania umowy, zatrudniać do pracy na Pływalni, taką liczbę osób, która zapewni spełnienie określonych wyżej ustaleń (co najmniej 9 osób). Dla osób tych Wykonawca określi, na piśmie, szczegółowe zakresy odpowiedzialności oraz rodzaje i zakresy wykonywanych prac, które przedstawi do wglądu Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zapewnia (co najmniej) jedną osobę do nadzoru osób sprzątających, z którą kontakt poprzez: telefon, w tym SMS lub e-maila, będzie możliwy w czasie nie dłuższym niż 1 godz. i która zobowiązana jest do ew. przybycia na sprzątany obiekt, każdorazowo w ciągu 2 godzin, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do wykonywania prac następujący sprzęt mechaniczny: - automat szorująco-zbierający z trakcją posiadający automatyczny napęd,. - odkurzacz sucho-mokro trzysilnikowy minimum 60l pojemność, - maszynę czyszczącą / szorowarkę/ do czyszczenia mechanicznego, - urządzenie polerujące do warstw polimerowych typu Highspeed, - odkurzacz podwodny basenowy, który musi znajdować się na stałe w obiekcie, przystosowany do czyszczenia dna i ścian niecek basenowych o minimalnych wymaganiach: zasilanie elektryczne lub bateryjne, możliwość jazdy do przodu i w tył, wydajność - w ciągu 6 godz. musi wysprzątać pow. 850 m2. Wykonawca jest także zobowiązany zapewnić urządzenie do mycia elewacji zewnętrznych i okien, z zastosowaniem szczotek teleskopowych do wysokości 12m . Do mycia podłogowych okładzin ceramicznych znajdujących się na hali basenowej Wykonawca będzie używał szorowarki do posadzek. UWAGA: zabrania się używania na hali basenowej wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących typu Karcher lub podobnych, które rozpryskują wodę. Wynika to z konieczności ochrony kratek wentylacyjnych przed zalewaniem wodą . Sprzęt ręczny, niezbędny do prawidłowego wykonania prac, obejmuje m.in.: wózki wielofunkcyjne z wyciskarką i mopem, czyściki, ściereczki, sprzęt do zamiatania podłóg i do zbierania wody, kije teleskopowe, zbieraki do mycia okien, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=EBtd5BHs
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach