Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ogłasza przetarg
- Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Św. Huberta 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8647352 , fax. 033 8647580
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły
ul. Św. Huberta 2 2
34-371 Ujsoły, woj. śląskie
tel. 033 8647352, fax. 033 8647580
REGON: 07100197800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Ujsoły. Znak sprawy S-2710-10/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. św. Huberta 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych obejmuje 2.1.1. zamiatanie i mycie oraz okresową konserwację podłóg; 2.1.2. usuwanie kurzu z powierzchni mebli, parapetów i grzejników, 2.1.3. czyszczenie mebli środkiem do konserwacji mebli, 2.1.4. usuwanie kurzu i zabrudzeń z powierzchni grzejników i telefonów, 2.1.5. opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymianą worka na śmieci; 2.1.6. opróżnianie pojemników niszczarek; 2.1.7. raz w tygodniu mycie i konserwacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych UWAGA: śmieci z pokoi biurowych będą składowane w pomieszczeniu na śmieci na zewnątrz budynku. 2.2. Utrzymanie czystości: 2.2.1. na korytarzach, holach i klatce schodowej, 2.2.2. w toaletach i łazienkach, 2.2.3. w pomieszczeniach socjalnych, 2.2.4. w archiwach, 2.2.5. w serwerowniach, 2.2.6. w sali narad, 2.2.7. w pokojach gościnnych, 2.2.8. schodów zewnętrznych, 2.2.9. poprzez ich codzienne zamiatanie i mycie. 2.3. Utrzymanie czystości w budynku obejmuje: 2.3.1. mycie okien - 2 razy w roku w miesiącu marcu/kwietniu i październiku/listopadzie w terminach do uzgodnienia z Zamawiającym, 2.3.2. czyszczenie żaluzji poziomych drewnianych - 2 razy w roku w miesiącu marcu/kwietniu i październiku/listopadzie w terminach do uzgodnienia z Zamawiającym. 2.4. Wykonawca realizuje czynności utrzymania czystości własnym sprzętem i własnymi: środkami czyszczącymi, dezynfekującymi, zapachowymi, odpowiednimi do rodzaju czyszczonych powierzchni i dopuszczonymi do obrotu. Zamawiający będzie we własnym zakresie dostarczał papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie w sanitariatach. 2.5. Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać codziennie tj. od poniedziałku do piątku w dni robocze poza godzinami pracy biura, tj. od 7:30 do 15:30 za wyjątkiem czynności wykonywanych we wskazanych pomieszczeniach. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić codziennie 1 osobę pełniącą dyżur w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 10:00 do 13:00. Osoba ta odpowiedzialna będzie za wykonywanie prac mających zapewnić utrzymywanie czystości w godzinach pracy Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym powierzchnie do sprzątania, częstotliwość sprzątania poszczególnych pomieszczeń i powierzchni oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacja usługi będącej przedmiotem zamówienia określone zostały w załączniku Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i usługowo-biurowych oraz na terenach przyległych i terenach zielonych
Dodano: 2016-05-13 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń nieruchomości należących do /Śródmieście/ Sp. z o.o. wraz z myciem okien i utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych w okresie letnim i zimowym
Dodano: 2016-04-25 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń nieruchomości należących do Śródmieście Sp. z o.o. wraz z myciem okien i utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych w okresie letnim i zimowym
Dodano: 2016-04-22 - Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibach wyszczególnionych urzędów górniczych, obejmująca sprzątanie wnętrza obiektu.
Dodano: 2016-04-12 - Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibach wyszczególnionych urzędów górniczych, obejmująca sprzątanie wnętrza obiektu.
Dodano: 2016-01-27 - SPRZĄTANIE OBIEKTÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-07-21 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i usługowo-biurowych oraz na terenach przyległych i terenach zielonych
Dodano: 2014-05-27 - Sprzątanie budynku siedziby Oddziału Okręgowego NBP w Katowicach w latach 2014 - 2016
Dodano: 2014-02-13 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-07-03 - SPRZĄTANIE BUDYNKÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-07-03