Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej

SĄD REJONOWY W BIELSKU BIAŁEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Adama Mickiewicza 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334997857 , fax. 334997801
  • Data zamieszczenia: 2023-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W BIELSKU BIAŁEJ
    ul. Adama Mickiewicza 22
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 334997857, fax. 334997801
    REGON: 000322011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsko-biala.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej usług polegających na kompleksowym sprzątaniu sal rozpraw, pomieszczeń biurowych, gabinetów sędziowskich, korytarzy, klatek schodowych, węzłów sanitarnych i innych pomieszczeń wbudynkach użytkowanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Usługite powinny być wykonywane codziennie, od poniedziałku do piątku, od godziny 15:30.Dodatkowo, w okresie obowiązywania umowy, w godzinach 7:30 – 15:30 wymagana jest dodatkowa jedna osoba w budynku przy ul. Mickiewicza 22, która będzie wykonywać sprzątanie pomieszczeń w oparciu oindywidualne polecenia pracowników Sądu. oraz dodatkowa osoba w budynku przy ul. Słowackiego 15,, która będzie obsługiwała szatnię oraz sprzątała na indywidualne wezwania pracowników Sądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000 zł (słowniecztery tysiące złotych 00/100), w terminie składania ofert (dzień i godzina).Szczegółowe zasady i opis sposobu wniesienia wadium znajdują się w rozdziale 12 SWZniniejszego postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymaganą sytuację ekonomiczną lub finansowąjeżeli:Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia nasumę gwarancyjną nie niższą niż 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). Wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)dokumenty składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej izawodowej, jeżeli:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie lub realizuje, conajmniej trzy umowy (zamówienia) zawarte na okres co najmniej 12 miesięcy każda iobejmujące realizację usługi sprzątania w budynku użyteczności publicznej o powierzchni, conajmniej 3.000 m² każda, o wartości jednostkowej nie mniejszej niż ½ wartości brutto złożonej wniniejszym postępowaniu oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostaływykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uznazłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu naformularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W tym miejscu Zamawiający wyjaśnia, iż pomyśli §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawiewarunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2019poz. 1065 z późn. zm.) budynek użyteczności publicznej to budynek przeznaczony na potrzebyadministracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwawyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej,handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu,obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnymśródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynekużyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. - wykaże co najmniej 2osoby, z co najmniej 2 letnim stażem pracy w usługach utrzymania czystości budynków iterenów zewnętrznych odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę i nadzór - koordynatorusługi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach