Przetargi.pl
Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Wieluń

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8860249 , fax. 43 8860260
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8860249, fax. 43 8860260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z Utrzymaniem czystości ulic Wielunia oraz przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Wieluń z podziałem na Rejon I i Rejon II. Mapę terenu objętego zamówieniem stanowi załącznik E do SIWZ. Szczegółowe wykazy ulic, parkingów, wiat i słupków przystankowych objętych przedmiotem zamówienia ujęto w załącznikach do SIWZ: 1) załącznik A - Wykaz ulic i zatok parkingowych; 2) załącznik B - Wykaz parkingów; 3) załącznik C - Wykaz wiat i słupków przystankowych z terenu gminy Wieluń. Zakres rzeczowy dla Rejonu I i Rejonu II: 1) Utrzymanie czystości ulic i parkingów obejmujące wykonanie następujących prac: a) oczyszczanie pasa drogowego ulic wymienionych w załączniku A do niniejszej SIWZ, znajdujących się przy tych ulicach ścieków ulicznych, zatok parkingowych i kratek kanalizacji deszczowej z zanieczyszczeń stałych i ciekłych, błota, piasku, liści, posuszu gałęzi i konarów opadłych podczas silnych wiatrów, innych odpadów oraz likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów w strefie przykrawężnikowej (dopuszcza się stosowanie środków chemicznych ze szczególnym zachowaniem przepisów bhp). Oczyszczanie poprzez zamiatanie obejmuje powierzchnię jezdni wraz z przyległymi zatokami parkingowymi oraz powierzchnię parkingów. Ręczne wyzbieranie lub wygrabienie zalegających odpadów dotyczy całej szerokości pasa drogowego, z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji prywatnych oraz odcinków pasa drogowego przylegającego do terenu zieleni miejskiej, b) oczyszczanie parkingów wymienionych w załączniku B do niniejszej SIWZ na całej powierzchni (długości i szerokości) z zanieczyszczeń stałych i ciekłych, błota, piasku, liści, posuszu gałęzi i konarów opadłych podczas silnych wiatrów, innych odpadów oraz likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów w strefie przykrawężnikowej (dopuszcza się stosowanie środków chemicznych ze szczególnym zachowaniem przepisów bhp), c) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodnika przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi gminnej, d) posprzątanie na ulicach i parkingach, na których odbywała się impreza masowa w ciągu 24h od jej zakończenia, bez względu na termin ich sprzątania uwzględniony w harmonogramie prac porządkowych. Ilość ulic sprzątanych raz na dwa tygodnie oraz raz na miesiąc objętych usługą może ulec zwiększeniu, bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, w przypadku gdy ich długość łącznie nie przekroczy 1000 mb. Ilość sprzątanych parkingów objętych usługą może ulec zwiększeniu, bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, w przypadku gdy ich powierzchnia łącznie nie przekroczy 2000 m2. 2) Utrzymanie wiat i słupków przystankowych z terenu gminy Wieluń wraz z opróżnianiem koszy ulicznych, obejmujące wykonanie następujących prac: a) zamiatanie całej powierzchni przystanków wraz z zatoką, obejmującej teren o długości zatoki przystankowej, na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub w promieniu do 5 m od słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek, b) utrzymanie w czystości trawnika w promieniu do 5 m wokół wiaty, c) teren przystanku należy uprzątnąć z piachu, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń zaś nieczystości wywieźć na składowisko odpadów. Prace należy wykonywać przez 7 dni w tygodniu, dni ustawowo wolne od pracy i święta, d) likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych powyżej, e) koszenie trawy jeżeli przekroczy wysokość 10 cm na powierzchni określonej w ppkt b, f) mycie wiat przystankowych z częstotliwością 2 razy w okresie obowiązywania umowy w miesiącu marcu i czerwcu, które obejmuje: - mycie całej powierzchni wiat wraz z usuwaniem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., - mycie szyb wraz z usunięciem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., - mycie ławek znajdujących się pod wiatą i innych znajdujących się w obrębie przystanku, g) bieżące utrzymywanie w czystości wiat i słupków przystankowych obejmuje: - usuwanie naklejanych ogłoszeń, reklam itp. z wiat i słupków oraz malowanych farbami rysunków i napisów z wiat, - ścieranie z ławek i siedzisk usytuowanych w wiatach i w obrębie przystanku kurzu i innych powstałych zanieczyszczeń typu: rozlane płyny, materiały sypkie itp., h) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: - usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w ppkt a, w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę, odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Do likwidacji śliskości na przystankach dopuszcza się piasek, zabrania zaś stosowania chlorku sodu i innych środków chemicznych, - usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu - w razie potrzeby zgodnie z życzeniem Zamawiającego, i) po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w ppkt a i obrzeży chodnikowych, j) doraźne interwencyjne sprzątanie przystanków i wywóz odpadów typu szkło z wybitych szyb lub zanieczyszczeń z koszy wywróconych, zniszczonych lub przepełnionych. Wykonawca powinien wykonać zgłoszoną pracę w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską, k) usuwanie odpadów, bez względu na pochodzenie, z koszy ustawionych wzdłuż ulic oraz wokół nich na terenie miasta, koszy na przystankach przez 7 dni w tygodniu, dni ustawowo wolne od pracy oraz święta: - w przypadku ulic sprzątanych codziennie co najmniej dwa razy dziennie (przed godziną 1000, po godzinie 1700) lub w razie potrzeby częściej, nie dopuszczając do ich przepełnienia, - na pozostałym obszarze ulic co najmniej raz dziennie w godzinach dopołudniowych, lub w razie potrzeby częściej nie dopuszczając do ich przepełnienia, - mycie i dezynfekcja koszy, co najmniej 1 raz w okresie obowiązywania umowy w miesiącu kwietniu, - utrzymanie czystości w miejscu ustawienia koszy, zamiatanie i zbieranie śmieci wysypanych poza kosz w promieniu do 5 m. Ilość koszy, ławek i wiat objętych utrzymaniem może ulegać zmniejszeniu (dewastacja i kradzieże) lub zwiększeniu (zakup i montaż nowych ) bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca winien utrzymać stan gotowości przystąpienia do zimowego utrzymania przystanków w taki sposób, aby rozpoczęcie odśnieżania mogło nastąpić nie później niż w ciągu 2 godzin od gwałtownej zmiany warunków pogodowych. Wykaz wiat i słupków przystankowych ujęto w załączniku C do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 27.02.2013 r. do godz. 13.00 w wysokości: 1) Rejon I -600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100); 2) Rejon II -600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach