Przetargi.pl
Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Wieluń

Urząd Miejski w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8860249 , fax. 043 8860260
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wieluniu
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8860249, fax. 043 8860260
    REGON: 00052565900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utrzymanie czystości ulic wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ: 1) utrzymanie czystości ulic: codziennie (ulice o długości około 4839 m oraz przylegające do nich zatoki parkingowe), 1 raz w tygodniu (ulice o długości około 17014 m oraz przylegające do nich zatoki parkingowe, zatoki autobusowe), 1 raz na 2 tygodnie (ulice o długości około 21185 m oraz przylegające do nich zatoki parkingowe), obejmujące sprzątanie ulic oraz znajdujących się przy tych ulicach ścieków ulicznych, zatok parkingowych i kratek kanalizacji deszczowej z zanieczyszczeń stałych i ciekłych, błota, piasku, liści, roślinności oraz innych odpadów, 2) oczyszczanie dwa razy w tygodniu placów i parkingów (około 13419,15 m2), wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ, na całej szerokości i długości z zanieczyszczeń stałych i ciekłych, błota, piasku, liści, roślinności oraz innych odpadów, 3) codzienne oczyszczanie nawierzchni chodnika i parkingu przy ul. Piłsudskiego 14 oraz chodnika przy Placu Kazimierza Wielkiego 1 w Wieluniu z błota, piasku, śniegu, lodu oraz innych odpadów, 4) usuwanie odpadów z koszy ustawionych wzdłuż ulic na terenie miasta przez 7 dni w tygodniu, nie dopuszczając do ich przepełnienia a także: a) mycie i dezynfekcja koszy co najmniej 1 raz na kwartał oraz każdorazowo w razie potrzeby, b) konserwacja (malowanie) co najmniej 1 raz w roku po zakończeniu sezonu zimowego oraz każdorazowo w razie potrzeby - kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) naprawa (prostowanie, spawanie, uzupełnianie śrub i innych elementów) po zakończeniu sezonu zimowego oraz każdorazowo w razie potrzeby, d) utrzymanie czystości w miejscu ustawienia koszy, zamiatanie i zbieranie śmieci wysypanych poza kosz w promieniu do 5 m, Ilość koszy objętych utrzymaniem może ulegać zmniejszeniu (dewastacja i kradzieże) lub zwiększeniu (zakup i montaż nowych) bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy. 5) utrzymanie czystości na terenie objętym zamówieniem podczas imprez masowych oraz po ich zakończeniu wraz z ustawieniem dodatkowych koszy i pojemników na odpady w ilości zapewniającej utrzymanie czystości, 6) wywiezienie odpadów zmieszanych na składowisko odpadów. Skoszoną trawę i inne odpady ulegające biodegradacji tj. gałęzie (po zrąbkowaniu) i liście należy wywieźć do kompostowni. Inne odpady zebrane podczas prac należy przekazać do unieszkodliwienia lub odzysku. Karty przekazania odpadu należy załączyć do faktury za wykonane usługi, 7) każdorazowe powiadomianie Zamawiającego o wykonaniu usługi w cyklu jednotygodniowym oraz dwutygodniowym zgodnie z harmonogramem w celu odebrania robót. Nie poinformowanie Zamawiającego będzie traktowane jako niewykonanie usługi w terminie. 2. Utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ w odpowiednim stanie sanitarnym, estetycznym oraz technicznym obejmujące wykonanie następujących prac: 1) zamiatanie całej powierzchni przystanków obejmującej teren o długości zatoki przystankowej, a na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub po 5 m z każdej strony słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek, 2) utrzymanie w czystości trawnika w promieniu 5 m wokół wiaty, 3) teren przystanku należy uprzątnąć z piachu, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń zaś nieczystości wywieźć na składowisko. Prace należy wykonywać przez 7 dni w tygodniu, 4) likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonej w ppkt 1, 5) koszenie trawy, jeżeli przekroczy wysokość 10 cm na powierzchni określonej w ppkt. 2, 6) usuwanie odpadów z koszy na przystankach przez 7 dni w tygodniu, z częstotliwością uzależnioną od ich zapełniania, nie dopuszczając do ich przepełnienia a także: a) mycie i dezynfekcja koszy co najmniej 1 raz na kwartał oraz każdorazowo w razie potrzeby, b) konserwacja (malowanie) co najmniej 1 raz w roku po zakończeniu sezonu zimowego, w kwietniu oraz każdorazowo w razie potrzeby - kolor i zakres uzgodniony z Zamawiającym, c) naprawa (prostowanie, spawanie, uzupełnianie śrub i innych elementów) po zakończeniu sezonu zimowego oraz każdorazowo w razie potrzeby, 7) mycie wiat przystankowych z częstotliwością 3 razy w roku w maju, lipcu i wrześniu obejmujące: a) mycie całej powierzchni wiat wraz z usuwaniem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp. b) mycie szyb wraz z usunięciem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., c) mycie ławek znajdujących się pod wiatą i innych znajdujących się w obrębie przystanku, 8) bieżące utrzymywanie w czystości wiat i słupków przystankowych obejmujące: a) codzienne usuwanie naklejanych ogłoszeń, reklam itp. z wiat i słupków oraz malowanych farbami rysunków i napisów z wiat, b) ścieranie z ławek i siedzisk usytuowanych w wiatach i w obrębie przystanku kurzu i innych powstałych zanieczyszczeń typu: rozlane płyny, materiały sypkie itp., 9) bieżące naprawy polegające na wymianie uszkodzonych płyt, prostowaniu blach oraz wymianie uszkodzonych deseczek w ławkach w razie potrzeby, a także malowaniu ławek na przystankach i wiatach 1 raz w roku, po sezonie zimowym, 10) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: a) usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w ppkt 1 w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę b) odśnieżanie do tzw. (gołej płytki). Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Do likwidacji śliskości na przystankach dopuszcza się piasek, zabrania zaś stosowania chlorku sodu i innych środków chemicznych, c) usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu - w razie potrzeby zgodnie z życzeniem Zamawiającego, 11) po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w ppkt.1 i obrzeży chodnikowych, 12) doraźne interwencyjne sprzątanie przystanków i wywóz odpadów typu szkło z wybitych szyb lub zanieczyszczeń z koszy wywróconych, zniszczonych lub przepełnionych. Wykonawca powinien wykonać zgłoszoną pracę w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską. 13) Wykonawca utrzymuje stan gotowości przystąpienia do zimowego utrzymania przystanków w taki sposób, aby rozpoczęcie odśnieżania mogło nastąpić nie później niż w ciągu 2 godzin od gwałtownej zmiany warunków pogodowych. 14) Ilość wiat objętych utrzymaniem może ulegać zmniejszeniu (dewastacja i kradzieże) lub zwiększeniu (zakup i montaż nowych) bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 7.12.2011 r. do godz. 13.00 w wysokości 1600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach