Przetargi.pl
Utrzymanie czystości terenu i budynków należących do Samorządowego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kożuchowie

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości terenu i budynków należących do Samorządowego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kożuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenu i budynków należących do Samorządowego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kożuchowie przy ul. Anny Haller 1, 67-120 Kożuchów. Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Dane obiektów: budynek dydaktyczny: a.powierzchnia klas (wykładzina PCV)-1620m? b.powierzchnia biur (wykładzina PCV)-39m? c.powierzchnia ciągów komunikacyjnych (płytki gresowe) 880m? d.powierzchnia sanitariatów (płytki gresowe) 125,9m? e.świetlica 135m? sala gimnastyczna: a.powierzchnia części sportowej 716,52m? b.biura 195,92m? pozostałe 760,66m? Warunki wykonywania usług: a.prace porządkowe przeprowadzane będą w godzinach od 1500 - 2100 z wyjątkiem sali gimnastycznej, która sprzątana będzie w godzinach: 6:00 - 8:00 przed rozpoczęciem zajęć, 20:00 - 22:00 po zakończeniu zajęć, b.prace porządkowe w okresie zimowym (odśnieżanie i posypywanie solą) na terenie Samorządowego Gimnazjum przeprowadzane będą w ramach potrzeb w zależności od opadów, c.wykonawca będzie wykonywał prace przy pomocy własnego sprzętu i własnych środków czystości, d.wykonawca odpowiada za efekt końcowy świadczonych usług, e.zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń oraz przebierania się, f.zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac określonych w zamówieniu, g.podczas przebywania w budynkach oraz na terenie zamawiającego zabrania się palenia tytoniu, h.pracownicy wyznaczeni do pełnienia dyżuru sprzątania (7:00 - 15:00) oraz pełnienia obowiązku portiera będą wykonywać polecenia dyrekcji w zakresie prac porządkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach