Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
- Data zamieszczenia: 2009-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7 7
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
REGON: 16001116900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości, porządku oraz zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Brzegu znajdujących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są prace polegające na utrzymaniu czystości, porządku oraz zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Brzegu znajdujących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia. Wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy według stanu na dzień 17.06.2009r. Załącznik nr 1 stanowi integralną część wzoru umowy i zwiera wykaz i wielkość powierzchni terenów i zieleni do utrzymania. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 2 do umowy. Wykaz i wielkość powierzchni terenów i zieleni stanowiących załącznik nr 1 do umowy może ulec zmianie np. w przypadku przejęcia w zarząd nowych terenów, przekazania zarządzania nieruchomością innemu zarządcy, zmiany właściciela nieruchomości, wyłączenia terenów z eksploatacji. O zmianach określonych w § 3 ust. 1 wzoru umowy Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę na piśmie, a zmiany te stanowić będą podstawę do sporządzenia aneksu do umowy w zakresie wykazu terenów, powierzchni objętej utrzymaniem terenów oraz należnego wynagrodzenia obowiązującego od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym poinformowano Wykonawcę o zmianie. Do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia sprzęt i środki czystości zapewnia Wykonawca na swój koszt. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: 1. Pielęgnowania drzew . 2. Pielęgnowania krzewów, żywopłotów, trawników, skalniaków. 3. Pielęgnowaniu grobów na kwaterach wojennych na cmentarzach przy ul.ks.Makarskiego, ul. Ofiar Katynia. 4. Pielęgnowaniu mogił zbiorowych na cmentarzu przy ul.ks.Makarskiego. 5. Pielęgnowaniu grobów zaniedbanych - opuszczonych oraz wolnych miejsc grzebalnych. 6. Konserwacji ławek. 7. Konserwacji alejek asfaltowych i gruntowych. 8. Konserwacji ogrodzeń. 9. Konserwacji instalacji wodociągowej oraz studzienek spławnych. 10. Prac porządkowych obejmujących zamiatanie alejek letnie i zimowe, wywóz nieczystości z trawników, zimowe utrzymanie terenów. Szczegółowy zakres prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych wymieniony jest w załączniku nr 2 do umowy. W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zadania prawa i obowiązki stron określa w szczególności § 4 wzoru umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, f) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz opłat za trwały zarząd
Dodano: 2014-02-10 - Sporządzanie operatów szacunkowych wycen wzrostu wartości nieruchomości gruntowych w wyniku ich podziału dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich oraz opinii na temat, iż po podziale nieruchomości gruntowej nie nastąpił wzrost jej wartości.
Dodano: 2014-02-07 - Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie nieruchomości gruntowych: niezabudowanych, zabudowanych budynkami wolnostojącymi lub w zabudowie zwartej oraz odszkodowań i służebności gruntowych
Dodano: 2014-02-05 - Wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb sprzedaży prawa własności na rzecz użytkownika wieczystego; przekształcenia
Dodano: 2014-02-04 - Wycena pojedynczych lokali użytkowych wraz z przynależnym gruntem. Wycena pojedynczech garaży wraz z przynależnym gruntem
Dodano: 2014-02-03 - Sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie nieruchomości gruntowych: niezabudowanych, zabudowanych budynkami wolnostojącymi lub w zabudowie zwartej oraz służebności gruntowych.
Dodano: 2013-02-05 - Wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb sprzedaży prawa własności na rzecz użytkownika wieczystego; przekształcenia
Dodano: 2013-01-25 - Wycena pojedynczych lokali użytkowych wraz z przynależnym gruntem. Wycena pojedynczych garaży wraz z przynależnym gruntem.
Dodano: 2013-01-25 - Sporządzenie opinii na temat: iż po podziale nieruchomości gruntowej nie nastąpił wzrost jej wartości. Sporządzenie wycen wzrostu wartości nieruchomości gruntowych w wyniku ich podziału dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich
Dodano: 2013-01-24 - Wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego
Dodano: 2013-01-24