Przetargi.pl
Utrzymanie czystości, porządku oraz zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Brzegu znajdujących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4168745 , fax. 077 4045059
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 7 7
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4168745, fax. 077 4045059
    REGON: 16001116900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości, porządku oraz zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Brzegu znajdujących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są prace polegające na utrzymaniu czystości, porządku oraz zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Brzegu znajdujących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego, ul. Ofiar Katynia. Wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy według stanu na dzień 17.06.2009r. Załącznik nr 1 stanowi integralną część wzoru umowy i zwiera wykaz i wielkość powierzchni terenów i zieleni do utrzymania. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 2 do umowy. Wykaz i wielkość powierzchni terenów i zieleni stanowiących załącznik nr 1 do umowy może ulec zmianie np. w przypadku przejęcia w zarząd nowych terenów, przekazania zarządzania nieruchomością innemu zarządcy, zmiany właściciela nieruchomości, wyłączenia terenów z eksploatacji. O zmianach określonych w § 3 ust. 1 wzoru umowy Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę na piśmie, a zmiany te stanowić będą podstawę do sporządzenia aneksu do umowy w zakresie wykazu terenów, powierzchni objętej utrzymaniem terenów oraz należnego wynagrodzenia obowiązującego od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym poinformowano Wykonawcę o zmianie. Do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia sprzęt i środki czystości zapewnia Wykonawca na swój koszt. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: 1. Pielęgnowania drzew . 2. Pielęgnowania krzewów, żywopłotów, trawników, skalniaków. 3. Pielęgnowaniu grobów na kwaterach wojennych na cmentarzach przy ul.ks.Makarskiego, ul. Ofiar Katynia. 4. Pielęgnowaniu mogił zbiorowych na cmentarzu przy ul.ks.Makarskiego. 5. Pielęgnowaniu grobów zaniedbanych - opuszczonych oraz wolnych miejsc grzebalnych. 6. Konserwacji ławek. 7. Konserwacji alejek asfaltowych i gruntowych. 8. Konserwacji ogrodzeń. 9. Konserwacji instalacji wodociągowej oraz studzienek spławnych. 10. Prac porządkowych obejmujących zamiatanie alejek letnie i zimowe, wywóz nieczystości z trawników, zimowe utrzymanie terenów. Szczegółowy zakres prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych wymieniony jest w załączniku nr 2 do umowy. W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zadania prawa i obowiązki stron określa w szczególności § 4 wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, f) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach