STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
- Data zamieszczenia: 2020-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. +48508082032, +48506656760
REGON: 384503002 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości poprzez mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych na terenie Gminy Stalowa Wola do końca 2020r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości poprzez mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych na terenie Gminy Stalowa Wola do końca 2020 roku. Zakres usługi obejmuje: 1) mycie całych wiat przystankowych (108) wraz ze wszystkimi jej elementami oraz sprzątnięciem wiaty i jej bezpośredniego otoczenia sezonowo i na żądanie – urządzeniem wysokociśnieniowym przy użyciu odpowiednich detregentów, 2) czyszczenie powierzchni wiat przystankowych z zabrudzeń np. farbą lub innymi substancjami trudno zmywalnymi, 3) jednorazowe (interwencyjne) sprzątanie wiaty i jej bezpośredniego otoczenia z pozostawionych zanieczyszczeń ( stałych i ciekłych). 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z najwyższą starannością, poprzez usunięcie ze wszystkich elementów wiaty: brudu, kurzu, napisów, plakatów nie związanych z rozkładami jazdy, plam i zacieków zgodnie z treścią umowy i zakresem robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym również prawa budowlanego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: a) mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych, b) przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana. c) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt.3 ppkt. 1 z wykonawcą ma formę umowy o pracę, potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.3. 5. W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. 6. Nazwy i kody robót wiodących wg CPV: - 90060000-3 Mycie szyb I ścian wiat, - 90690000-0 Usuwanie graffiti. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90060000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25aa ustawy Pzp – wstępne potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną