Przetargi.pl
Utrzymanie czystości placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017 – 2019

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości placów zabaw na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017 – 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonywanie prac porządkowych na placach zabaw w tym również strefach fitness dalej określanych placami zabaw (przedstawionych w załączniku nr 1), o łącznej powierzchni 6,97 ha tj. - sprzątanie placów zabaw oraz stref fitness codziennie, a także na telefoniczne zgłoszenie, jeżeli zajdzie taka potrzeba, w okresie letnim i zimowym. - Okres letni – kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, (01.04 – 30.10) - Okres zimowy: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień, (01.11 – 31.03) 2.Umycie wodą z detergentem urządzeń zabawowych w miesiącach maju, lipcu i wrześniu, przed rozpoczęciem prac Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 3.Opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na placach zabaw minimum – dwa razy w tygodniu (obowiązkowo w poniedziałek i czwartek), a w inne dni wg potrzeb oraz na zgłoszenie Zamawiającego lub Straży Miejskiej. 4.Wszystkie zebrane odpady należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. 5.Koszenie trawy na placach zabaw, co najmniej dwa razy w miesiącu w okresie letnim (pierwszy raz w dniach od 1 – 10 każdego miesiąca, oraz drugi raz w dniach od 15 – 25 każdego miesiąca przy założeniu, że maksymalna wysokość trawy to 10 cm). 6.Strzyżenie żywopłotów dwa razy w roku w miesiącu maju i wrześniu, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. 7.Sprzątanie chodników przylegających do placów zabaw jak również znajdujących się wewnątrz placu zabaw, w okresie letnim co najmniej raz w tygodniu lub częściej w zależności od potrzeb, a w okresie zimowym sprzątanie chodników co najmniej raz w tygodniu, jak również odśnieżanie chodników z luźnego śniegu i błota pośniegowego do nawierzchni chodnika, a także usuwanie śliskości na chodnikach przez posypywanie mieszanką piasku z solą. 8.Zapewnienie dyżuru interwencyjnego w dni robocze w godz. od 15:00 do godz. 21:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy w godz. od 9:00 do godz. 21:00. 9.Pielęgnacja zieleni, która znajduje się w obrębie placów zabaw tj. przycinanie gałęzi do wysokości 2 m, podlewanie roślin (jeżeli będzie taka potrzeba) Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. II istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4)termin ważności gwarancji/poręczenia, 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach