Przetargi.pl
Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B. 2. Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku pasów drogowych w rejonie B, polega na: 1) mechanicznym zamiataniu pasów drogowych: Mechaniczne zamiatanie zamiatarką odcinków utwardzonych pasów drogowych i innych terenów objętych umową, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach, wjazdach w drogi nieutwardzone. Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie zamiatanych terenów. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po ich zebraniu, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2) zmywaniu jezdni, zatok postojowych i parkingów: Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni, pasów drogowych polewarko-zmywarką. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni, całą powierzchnię zatok postojowych i parkingów usytuowanych w pasie drogi. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni, zatok postojowych i parkingów drobnych zanieczyszczeń i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt. Częstotliwość zmywania jezdni, zatok postojowych i parkingów - 1 x miesiąc w terminach określonych w Rozdziale II lit. b specyfikacji; a w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego. 3) uprzątanie odpadów z terenów objętych umową: Uprzątanie odpadów polega na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu pasów drogowych i innych terenów objętych umową ze wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i reklamówek (wraz z zawartością), gruzu, leżących gałęzi oraz konarów drzew i krzewów, liści (ze szczególnym uwzględnieniem okresów jesiennego i zimowego), nasion i owoców z drzew i krzewów, chwastów, zwłok martwych zwierząt lub ich części, odchodów zwierzęcych oraz innych odpadów, porzuconych przez nieznanego sprawcę, w tym odpadów wielkogabarytowych. Wyjątek: Usługa nie obejmuje uprzątania i wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość oczyszczania terenów objętych umową w rejonie B, według Załącznika nr 7 do SIWZ, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku przystanku autobusowego PKS przy drodze tzw. serwisowej, usługa obejmuje oczyszczenie obszaru przystanku (z wyłączeniem samej wiaty przystankowej) oraz mycie 1 raz w tygodniu siedzisk ławek. Opróżnianie kosza odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w ppkt. 7 4) usuwanie wylewów: Usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin. 5) Podejmowanie działań typu - Interwencja I: Prace usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy. W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 48 godzin. 6) Podejmowanie działań typu - Interwencja II: Prace usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych. 7) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody: Usługa obejmuje: - opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek do godziny 10.00 oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, Wyjątek: kosze ustawione wzdłuż ul. Starowiejskiej, ul. Sobieskiego - przy kładce PKP Rumia Janowo, przy ciągu pieszo-rowerowym przy Dworcu Komunikacji Miejskiej w Rumi przy ul. Starowiejskiej oraz dojściu do ul. Żwirki i Wigury, ul. Dąbrowskiego, ul. Abrahama oraz parkingach przy Dworcu PKP, ul. Towarowej, tzw. Drodze Serwisowej (równoległej do ul. Grunwaldzkiej, przy Mc`Donalds) wraz z przystankiem autobusowym PKS, należy opróżniać codziennie do godz. 8:00 (poniedziałek-sobota), - w przypadku, gdy dzień opróżniania koszy ulicznych przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów jest następny dzień roboczy następujący po dniu wolnym, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz na rok w trakcie obowiązywania umowy - termin należy uzgodnić z Zamawiającym, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub kradzieży koszy. - bieżące uzupełnianie skradzionych i zniszczonych wkładów do koszy; Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wkładów o odpowiedniej pojemności i estetyce. Wkładem może być pojemnik metalowy, z tworzywa sztucznego bądź worek z tworzywa sztucznego. Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zmianę ich lokalizacji w trakcie trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (Zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach