Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenie Ośrodka Wczasowo-Rehabilitacyjnego „Agawa” z siedzibą w Mrzeżynie przy ul. Śliskiej

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71-804 Szczecin, ul. Czesława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9
    71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenie Ośrodka Wczasowo-Rehabilitacyjnego „Agawa” z siedzibą w Mrzeżynie przy ul. Śliskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczeń polegających na utrzymaniu czystości na terenie Ośrodka Wczasowo-Rehabilitacyjnego „Agawa” z siedzibą w Mrzeżynie przy ul. Śliskiej 5, przy czym Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia wykonawcy dostępu do obiektu, 2) nieodpłatnego udostępnienia wykonawcy miejsc lub pomieszczeń, w których będzie przechowywany sprzęt i materiały, 3) nieodpłatnego udostępnienia wykonawcy źródła poboru energii elektrycznej oraz wody niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, 4) dostarczania wykonawcy środków czystości, papieru toaletowego oraz narządzi i urządzeń technicznych w ilościach zapewniających prawidłową realizację przedmiotu umowy, 5) odpłatnego zapewnienia 4 osobom wykonującym w imieniu wykonawcy usługi utrzymania czystości noclegów i wyżywienia (zasady i sposób rozliczenia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1. sprzątania codziennego (włącznie z sobotami i niedzielami), w tym: a) przygotowania zwolnionych pokoi na przyjazd kolejnych osób, zgodnie z dyspozycjami osoby upoważnionej przez zamawiającego, w tym m.in.: • odkurzania, zamiatania i/lub zmywania podłogi – sposób należy dostosować do rodzaju okładziny podłogowej (PCV, wykładzina dywanowa, gres), • opróżniania koszy na śmieci, • mycia i dezynfekowania łazienek (podłogi, ścian, sanitariatów, umywalek, luster, kratek wentylacyjnych i innego wyposażenia w niej się znajdującego) oraz wykładania papieru toaletowego, • mycia balkonów (zamiatania i mycia podłogi oraz balustrad i ewentualnego wyposażenia), • mycia okien i parapetów, • mycia skrzydeł drzwiowych i ościeżnic, • odkurzania i mycia wszystkich mebli znajdujących się w pokojach, • mycia i dezynfekcji sztućców, szklanek i zastawy stołowej znajdujących się na wyposażeniu pokoju, • mycia i dezynfekcji lodówek, • zmiana pościeli i ręczników na czyste, UWAGA Liczba pokoi przeznaczonych do sprzątania będzie różna każdego dnia. zamawiający szacuje, iż przeciętnie sprzątanych będzie około 30 pokoi dziennie, przy czym w czasie zmiany turnusów tj. trzykrotnie w okresie każdych czternastu dni (ok. 25 razy w okresie obowiązywania umowy), sprzątanie obejmować będzie wszystkie (104) pokoje. Dodatkowo – w przypadku zmiany turnusów – może zaistnieć potrzeba zwiększenia ilości osób wykonujących bezpośrednio usługi sprzątania. b) zamiatania i mycia klatek schodowych i korytarzy, c) mycia lodówek usytuowanych na korytarzach, d) opróżniania koszy na śmieci usytuowanych na korytarzach i zmiana worków, e) dokładania – w wyznaczone miejsca zlokalizowane na korytarzach – worków na śmieci i papieru toaletowego, f) zamiatania i mycia tarasów oraz sprzętów znajdujących się na nich, g) mycia okien tarasowych, h) dbania o roślinność wystawioną na tarasach, i) mycia ławek na terenie Ośrodka, j) sprzątania i mycia siłowni plenerowej, k) sprzątania kabiny dźwigu, 2. sprzątania trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) oraz na żądanie zamawiającego pokoi zajętych przez gości, w tym: a) odkurzania, zamiatania i/lub zmywania podłogi – sposób należy dostosować do rodzaju okładziny podłogowej (PCV, wykładzina dywanowa, gres), b) opróżniania koszy na śmieci i zmiana worków, c) mycia i dezynfekowania łazienek (podłogi, ścian, sanitariatów, umywalek, luster, kratek wentylacyjnych i innego wyposażenia w niej się znajdującego) oraz wykładania papieru toaletowego. 3. w razie wystąpienia potrzeby dbania o kwiaty na terenie Ośrodka, 4. wyznaczenia do realizacji przedmiotu zamówienia osób posiadających aktualne książeczki zdrowia wydane do celów sanitarno-epidemiologicznych, 5. wskazania osoby pełniącej rolę stałego koordynatora, w trakcie świadczenia usług objętych przedmiotem umowy (koordynator będzie obowiązany do utrzymania stałego kontaktu z zamawiającym oraz organizowania i sprawowania nadzoru nad świadczeniem usług), 6. przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p. poż., 7. niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 8. usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 9. wykonywania innych poleceń zamawiającego, mieszczących się w ramach obowiązków opisanych w umowie, 10. informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 11. bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, m.in. poprzez wizyty koordynatora, 12. niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z treścią pkt 3 Rozdziału V, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, 4) odpowiednie pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach