Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA BOLESŁAWIEC.

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA BOLESŁAWIEC.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta Bolesławiec w zakresie: 1. Oczyszczania dróg i terenów miejskich: - zamiatanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów, wraz z oczyszczaniem urządzeń do zbierania i odprowadzania ścieków opadowych i roztopowych, - zbieranie i usuwanie porzuconych odpadów w pasie drogowym i na terenach miejskich, - usuwanie padłych zwierząt z terenu miasta i przekazywanie ich do utylizacji, - koszenie poboczy pasa drogowego, - usuwanie odpadów po kolizjach drogowych. - sprzątanie miasta w trakcie i po imprezach miejskich, tj: -- całodzienne utrzymanie czystości na terenach objętych imprezą, -- wystawianie i bieżące opróżnianie dodatkowych kubłów na odpady, -- wystawianie toalet i ich bieżąca obsługa, 2. Utrzymania zimowego: - odśnieżanie nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów, wg kolejności ich odśnieżania, - zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów, - usuwanie nadmiaru śniegu z terenu miasta, - usuwanie piasku uprzednio wysypanego do likwidacji gołoledzi. - ręczne udrażnianie przejść dla pieszych oraz wjazdów i wyjazdów z parkingów i miejsc postojowych, - systematyczne usuwanie śniegu, lodu, piasku i innych zanieczyszczeń z urządzeń do zbierania i odprowadzenia ścieków opadowych i roztopowych, 3. Wykonanie zadań określonych w przedmiocie zamówienia odbywać się będzie na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego. 4. Wykonawca codziennie, w godzinach od 700 do 800 będzie przesyłał drogą elektroniczną wykaz wykonanych robót z dnia poprzedniego, zleconych przez Zamawiającego. 5. Realizacja zadań będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie przy całodobowej dyspozycyjności wykonawcy. W przypadkach nagłych, czas reakcji wykonawcy na zlecenie Zamawiającego, nie może być dłuższy niż 2 godziny. 6. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków dozwolonych obowiązującym prawem (Rozp. Ministra Środowiska z dn. 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach - Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960) i dysponowania w pełni sprawnym sprzętem umożliwiającym realizację zamówienia, w tym sprzęt lekki do oczyszczania i utrzymania zimowego chodników. 7. Zakres ilościowy uwzględniający przewidywane krotności wykonywanych usług, zawiera Zał. Nr 2 - Kalkulacja ceny ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną