Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni (wg załączników): - sprzątanie zieleńców i zamiatanie alejek, - zbieranie wszystkich śmieci, - zamiatanie alejek wokół koszy i ławek, - zamiatanie wzdłuż krawężników i murków, - załadunek i wywóz śmieci na wysypisko (z koszy, zebrane z terenów oraz wielkogabarytowe), - mycie ławek, mycie oraz dezynfekcja koszy na śmieci. Wykaz terenów zielonych: - tereny do sprzątania codziennego - Załącznik nr A - tereny do sprzątania z częstotliwością raz w tygodniu - Załącznik nr B - skwery do codziennego sprzątania z wyłączeniem okresu przebudowy skwerów - Załącznik nr C Uwaga: Zamawiający przedstawi wykaz terenów z podaniem nr działki, obrębu oraz powierzchni. Wgląd do map w siedzibie Zamawiającego bądź na stronie Urzędu Miejskiego w Miejskim Systemie Informacji Przestrzennej (http://test.um.gliwice.pl/portal/map/). 1. Prace wykonywane codziennie - 7 dni w tygodniu, a także w dni ustawowo wolne od pracy (załącznik nr A i C). 2. Prace wykonywane z częstotliwością raz w tygodniu - środa (załącznik nr B). 3. Tereny wymienione w załącznikach powinny być posprzątane do godziny 1000, oraz w ciągu dnia kontrolowane przez Wykonawcę, a stwierdzone nieprawidłowości usuwane na bieżąco. 4. Nie dopuszcza się zalegania śmieci. 5. Zamiatanie i zbieranie wszystkich śmieci wokół koszy i ławek (w promieniu 3 m wokół ławki i kosza). 7. Ilość ławek -900 szt., ilość koszy - 900 szt. - na terenach z załącznika nr A (różnica w ilości ok.1%). 8. Ilość ławek - 16 szt., ilość koszy - 22 szt. - na terenach z załącznika nr B (różnica w ilości ok. 1%). 9. Istniejące na skwerach (załącznik nr C) ławki (83 szt.) i kosze (66 szt.). 10. Projektowane: ławki (90 szt.) i kosze (78 szt.). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koszy i ławek w trakcie obowiązywania umowy. 12. Zamiatanie i zbieranie wszystkich śmieci wzdłuż krawężników i murków. 13. W koszach, każdorazowo po opróżnieniu, stosować wkład foliowy (worek foliowy). 14. Dwa razy do roku (w miesiącu kwietniu i w sierpniu) należy przeprowadzić mycie ławek oraz mycie i dezynfekcję koszy na śmieci (na terenach z załącznika nr A i B). 15. Wywozu odpadów komunalnych dokonywać pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 5-ciu ton. 16. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury, sprzętu zabawowego itp. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 19. W przypadku 3 pisemnych upomnień w związku z niedopatrzeniami w utrzymaniu czystości, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym oraz nałożenia kar pieniężnych. 20. Wykonawca za wykonaną pracę będzie otrzymywał wynagrodzenie ryczałtowe. Uwaga: przy części zamówienia dotyczącej skwerów do codziennego sprzątania (załącznik nr C) należy uwzględnić ilość dni, w trakcie których poszczególne skwery wyłączone będą ze sprzątania ze względu na prowadzone prace modernizacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu modernizacji poszczególnych skwerów. 21. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie wyrywkowych kontroli oraz comiesięcznego odbioru prac. 22. Faktura za wykonane prace ma być dostarczona do Zamawiającego do 7 każdego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach