Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenach zieleni gminnej wraz z terenami zieleni gminnych pasów dróg i opróżnianie koszy na śmieci oraz likwidacja dzikich wysypisk na terenie gminy Będzin

Prezydent Miasta Będzina ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 267-35-16 , fax. (032) 267 62 19
  • Data zamieszczenia: 2010-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Będzina
    ul. 11 Listopada 20 20
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 267-35-16, fax. (032) 267 62 19
    REGON: 00051556490000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenach zieleni gminnej wraz z terenami zieleni gminnych pasów dróg i opróżnianie koszy na śmieci oraz likwidacja dzikich wysypisk na terenie gminy Będzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia - przedmiotem zamówienia jest zbieranie śmieci i innych odpadów komunalnych (tj. papiery, butelki, worki foliowe, niedopałki, odchody zwierzęce oraz wszelkie inne nieczystości) z terenów zielonych z transportem i utylizacją w rejonie I i II w Będzinie włącznie z pasami zielni dróg gminnych. Zakres zamówienia: 1. Zbieranie śmieci i innych odpadów komunalnych w godzinach: od 7:00 do 15:00 na 100 % powierzchni każdorazowo zleconej przez Zamawiającego wpisem do dziennika prac dziennika budowy lub interwencyjnie na zgłoszenie telefonicznie zgodnie z załącznikami: - załącznik nr 8 do SIWZ - wykaz terenów w rejonie I ( rocznie około 8500 ha) - załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz terenów w rejonie II ( rocznie około 8000 ha) - załącznik nr 10 do SIWZ - wykaz pasów drogowych dróg gminnych oraz terenów wskazanych przez Zamawiającego niesklasyfikowanych w załącznikach nr I i II w ilości 140 ha, a umiejscowionych na terenie Będzina. UWAGA!: Zamawiający wymaga: 1) Dwóch samochodów ( dla rejonu I i II ) do odbioru odpadów . 2) Samochodu do odbioru i kontroli prac, samochód winien być wyposażony w dwa miejsca dla Zamawiającego i jedno miejsce dla Koordynatora prac ( osoba ze strony Wykonawcy ) odpowiedzialnego za czynności kontrolne i odbiory prac. Do powyższych pkt. 1) i 2)-Każdy pojazd winien być oznakowany logo firmy (nazwa i adres firmy wraz z numerem telefonu). 3) Dwóch odkurzaczy do zbierania odchodów zwierzęcych ( po 1 szt. dla rejonu I i II ). 4) Dysponowania osobą do koordynacji prac. Koordynator prac odpowiedzialny będzie za potwierdzanie przyjęcia zleceń, za podpisywanie protokołów przeprowadzonych kontroli oraz protokołów odbioru prac oraz inne czynności związane z realizacją umowy. Koordynator prac musi być wyposażony w telefon komórkowy, poprzez który będzie kontaktować się z pracownikami Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Będzinie. Koordynator prac ze strony Wykonawcy musi być dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 i zgłaszać się na każde wezwanie do Urzędu Miejskiego w Będzinie - Referatu Gospodarki Komunalnej bez zbędnej zwłoki maksymalnie do 20 minut od powiadomienia. 5) Dysponowanie minimum 4 osobami do realizacji umowy. Osoby wymienione w powyższych punktach powinny pracować w oznakowanych kamizelkach ostrzegawczych z logo firmy. 6)Wykonawca na koniec miesiąca zobowiązany jest do przedstawiania księgi obmiaru robót. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie wykonane prace. 7)Odbiory prac odbywać się będą 1 raz w tygodniu po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do stawienia się w Urzędzie Miejskim w Będzinie, celem przeprowadzenia odbioru lub czynności kontrolnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środka transportu na czas odbioru prac lub wykonywania czynności kontrolnych. Koszty transportu Wykonawca wliczy w cenę oferty. Część II zamówienia - przedmiotem zamówienia jest opróżnianie koszy na śmieci, utrzymanie bezwzględnej czystości w promieniu 2 metrów wokół każdego kosza, wymiana worka na nowy, na terenach zieleni gminnej z transportem i utylizacją odpadów w rejonie I i II w Będzinie oraz gminnych pasach dróg. 1.Opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 80 litrów zlokalizowanych na terenach zieleni gminnej oraz pasów dróg do godziny 9:00 w każdy poniedziałek, środę, piątek zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - zestawienie terenów wraz z lokalizacją koszy w rejonie I i II i załącznikiem nr 12 do SIWZ - wykaz koszy w pasach drogowych. Ilość czynności związanych z opróżnianiem koszy nie przekroczy 63 000 razy. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji koszy, o czym powiadomi Wykonawcę na piśmie. Po otrzymaniu informacji pisemnej Wykonawca jest zobowiązany do opróżniania koszy na każde zlecenie. Obowiązki Wykonawcy: Każdorazowa bezwzględna wymiana worka na nowy o innym zabarwieniu, w zależności od dnia tygodnia: - w poniedziałek - czarny, - w środę - bezbarwny, - w piątek - przeźroczysty o zabarwieniu różowym lub żółtym. Utrzymanie bezwzględnej czystości w promieniu 2 metrów wokół każdego kosza. Dezynfekcja oraz mycie wewnętrzne i zewnętrzne koszy w pierwszym tygodniu czerwca oraz w pierwszym tygodniu sierpnia . Ustawienie przewróconych koszy w miejsce pierwotnej lokalizacji. Wykonanie gumowych opasek na kosze ( na zewnątrz, które będą przytrzymywać worek - 384 szt. ( cenę opasek należy wkalkulować w opróżnianie koszy 63 000 razy ). Przedmiotem zamówienia jest zbieranie worków wraz z odpadami na terenach zieleni gminnej z transportem i utylizacją odpadów w rejonie I i II w Będzinie oraz likwidacja dzikich wysypisk. 3. Zebranie worków wraz z odpadami w ilości do 6000 sztuk o pojemności 120 litrów każdy. Adresy odbioru worków podane będą każdorazowo telefonicznie. Worki należy zebrać w tym samym dniu, w którym otrzymano taką informację i przewieźć je w miejsce utylizacji odpadów. Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów z uprawnionego podmiotu. 4. Likwidacja dzikich wysypisk poprzez sprzątniecie wszystkich odpadów znajdujących się na wskazanym terenie. Termin wykonania prac określony będzie każdorazowo w zleceniu. Transport i utylizacje odpadów Wykonawca wliczy w koszt oferty. Suma odebranych odpadów z dzikich wysypisk nie przekroczy 500 m3. Uwaga !!! Zamawiający wymaga: 1.Samochodu do odbioru odpadów, koparko - ładowarkę o pojemności łyżki minimum 2,5 m3, samochód ciężarowy do likwidacji dzikich wysypisk o masie całkowitej minimum 8 ton. 2) Samochodu do odbioru i kontroli prac, samochód winien być wyposażony w dwa miejsca dla Zamawiającego i jedno miejsce dla Koordynatora prac ( osoba ze strony Wykonawcy ) odpowiedzialnego za czynności kontrolne i odbiory prac. Do powyższych pkt. 1) i 2)-Każdy pojazd winien być oznakowany logo firmy (nazwa i adres firmy wraz z numerem telefonu). 3) Dysponowania osobą do koordynacji prac. Koordynator prac odpowiedzialny będzie za potwierdzanie przyjęcia zleceń, za podpisywanie protokołów przeprowadzonych kontroli oraz protokołów odbioru prac oraz inne czynności związane z realizacją umowy. Koordynator prac musi być wyposażony w telefon komórkowy, poprzez który będzie kontaktować się z pracownikami Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Będzinie. Koordynator prac ze strony Wykonawcy musi być dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 i zgłaszać się na każde wezwanie do Urzędu Miejskiego w Będzinie - Referat Gospodarki Komunalnej bez zbędnej zwłoki maksymalnie do 20 minut od powiadomienia. 4) Dysponowanie minimum 2 osobami do realizacji umowy. Osoby wymienione w punktach 3 i 4 powinny pracować w oznakowanych kamizelkach ostrzegawczych z logo firmy. 5)Wykonawca na koniec miesiąca zobowiązany jest do przedstawiania księgi obmiaru robót. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie wykonane prace. 6)Odbiory prac odbywać się będą maksimum 3 razy w tygodniu po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do stawienia się w Urzędzie Miejskim w Będzinie, celem przeprowadzenia czynności odbiorowych . Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środka transportu na czas odbioru prac lub wykonywania czynności kontrolnych. Koszty transportu Wykonawca wliczy w cenę oferty. UWAGA dla części I i II zamówienia: Zamawiający wymaga złożenia raz w miesiącu po wykonaniu zadania w Referacie Gospodarki Komunalnej kart przekazania odpadów od podmiotu, który uprawniony jest do odzysku / unieszkodliwiania odpadów - karty przekazania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm. ) w wysokości: Dla I części zamówienia 8 000,00zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Dla II części zamówienia 3 000,00zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: ING Bank Śląski S.A O/Będzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na zadanie: Utrzymanie czystości na terenach zieleni gminnej wraz z terenami zieleni gminnych pasów dróg i opróżnianie koszy na śmieci oraz likwidacja dzikich wysypisk na terenie gminy Będzin Część I zamówienia Część II zamówienia 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiajacy zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach