Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
REGON: 52676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2019 r. - II przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości na terenach wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) opróżnianie koszy ulicznych na terenie Sulechowa, b) opróżnianie koszy ulicznych na terenach wiejskich, c) utrzymanie czystości na chodnikach (wykaz chodników zestawiono w tabeli nr 1 opisu przed-miotu zamówienia), d) utrzymanie czystości na ulicach na terenie Sulechowa (wykaz ulic zestawiono w tabeli nr 2 opisu przedmiotu zamówienia), e) utrzymanie czystości na ulicach na terenach wiejskich (wykaz ulic zestawiono w tabeli nr 3 opisu przedmiotu zamówienia), f) utrzymanie czystości na ścieżkach rowerowych (wykaz ścieżek rowerowych zestawiono w tabeli nr 4), g) utrzymanie czystości na targowisku miejskim, h) utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych (wykaz przystanków zestawiono w tabeli nr 5 opisu przedmiotu zamówienia), i) mycie wiat przystankowych (wykaz wiat przystankowych zestawiono w tabeli nr 6 opisu przed-miotu zamówienia), j) porządkowanie stawów i fontanny ( wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 7 opisu przedmiotu zamówienia), k) porządkowanie podwórek oraz innych terenów w mieście, w tym uprzątanie terenów imprez ple-nerowych według wskazań Zamawiającego, l) porządkowanie dróg oraz innych terenów na wsi, w tym uprzątanie terenów imprez plenerowych wg wskazań Zamawiającego, m) porządkowanie obiektów zabawowo-rekreacyjnych (wykaz obiektów w tabeli nr 8 opisu przed-miotu zamówienia) n) usuwanie śliskości wyznaczonych chodników, ścieżek rowerowych i targowiska miejskiego, o) zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie, przez cały okres realizacji zamówienia, usług będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, 2) posiadanie i przedstawienie Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy na realiza-cję przedmiotu zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), 3) zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego w godz. od 7.00 do godz. 20.00, w celu przyj-mowania zgłoszeń od Zamawiającego. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz numerów telefonów z uwzględnieniem łączności bezprze-wodowej, numerów telefaksu oraz adresów poczty e-mail dla celów kontaktu 4) posiadanie, przez cały okres realizacji zamówienia, ubezpieczenia od odpowiedzialności cy-wilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego wszystkie ryzyka związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności szkody wyrządzone niewyko-naniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań objętych umową, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,- zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody w mieniu, w życiu i zdrowiu powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wyko-nujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-14 umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Inne dokumenty składane razem z ofertą: 2.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.2. Formularz cenowy na załączniku nr 1a. 2.3. Dane Wykonawcy na załączniku nr 2 2.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do odda-nia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zo-bowiązanie należy dołączyć do oferty). 3.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1. 3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwanie Zama-wiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt IV ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie porządku i czystości dróg gminnych, wewnętrznych i innych będących w zarządzie gminy Skwierzyna oraz utrzymanie czystości i porządku parków i skwerów na terenie miasta Skwierzyna
Dodano: 2024-02-07 - Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2021-03-03 - Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2021.
Dodano: 2021-01-22 - „Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021”.
Dodano: 2021-01-08 - Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-12-23 - Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2021.
Dodano: 2020-12-10 - Zadanie nr 1- infrastruktura: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach 03 01 04*, 10 01 01,12 01 01, 12 01 13, 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 03 03*, 17 01 07, 17 03 80, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 38, 20 01 39 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2020, poz. 10) Zadanie nr 2- służba żywnościowa: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.2020, poz. 10) Zadanie nr 3- sekcja medyczna: odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2020, poz. 10)
Dodano: 2020-11-19 - Usługa w zakresie: Zadanie 1. Serwis i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych (separatorów, osadników, przepompowni ścieków, neutralizatorów, ,itd.) zlokalizowanych na terenach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi. Zadanie 2. Serwis trzech myjni pojazdów firmy AWAS zlokalizowanych na terenie 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie, JW. 5700 w Międzyrzeczu oraz JW. 3949 w Skwierzynie. Zadanie 3. Czyszczenie trzech myjni pojazdów firmy AWAS zlokalizowanych na terenie 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie, JW. 5700 w Międzyrzeczu oraz JW. 3949 w Skwierzynie wraz z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku świadczenia niniejszej usługi.
Dodano: 2020-10-21 - Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w pojemniki oraz worki do odpadów segregowanych i odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z Cmentarzy Komunalnych w Rzepinie i Kowalowie, OSP Rzepin, budynku Urzędu Miejskiego w Rzepinie, boisk sportowych oraz Świetlic Wiejskich
Dodano: 2020-07-17 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SEGREGOWANYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE MIASTA I TERENIE GMINY RZEPIN
Dodano: 2020-07-02