Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w latach 2021-2022 na terenie miasta Pyrzyce.

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Lipiańska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 881 13 00 , fax. 91 506 55 00
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
    Lipiańska 4
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 881 13 00, fax. 91 506 55 00
    REGON: 81168416600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w latach 2021-2022 na terenie miasta Pyrzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu czystości i zimowym utrzymaniu ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w latach 2021-2022 na terenie miasta Pyrzyce. Utrzymanie czystości nawierzchni jezdni – łączna powierzchnia 30 606,00 m2 Oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic na szerokości 1,00 m od krawędzi jezdni po obu stronach ulicy i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. b) Usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. c) W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic. Utrzymanie czystości nawierzchni chodników – łączna powierzchnia 21 588,72 m2 Oczyszczanie nawierzchni chodników na całej szerokości i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. a) Usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni oraz przy krawężnikach i obrzeżach z wywozem zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. b) W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic. Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych – 53 szt. b) Opróżnianie koszy ulicznych i wywóz śmieci na zorganizowane wysypisko. c) Utrzymanie w należytym stanie czystości, a także utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych. Utrzymanie czystości – porządkowanie – terenów zieleni w pasie drogowym ulic –trawniki – 9 447,23 m2, żywopłoty 302,50 m 1) Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń (papiery, puszki, butelki, liście, gałęzie itp.) z terenów zielonych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. 2) Koszenie trawników. 3) Cięcia pielęgnacyjne żywopłotów. 4) Uprzątnięcie papierów i innych zanieczyszczeń z trawników. 5) Grabienie liści z trawników z wywiezieniem. Lp. Wyszczególnienie asortymentu prac Jedn. Miary Ilość jednostek Krotność sprzątania w roku 1. Utrzymanie czystości nawierzchni jezdni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w okresie kwiecień-październik (7 miesięcy) zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu zadań w miesiącach wrzesień-listopad m2 30 606,00 7 razy w roku 2. Utrzymanie czystości nawierzchni chodników, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w okresie kwiecień-październik (7 miesięcy) zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu zadań w miesiącach wrzesień-listopad m2 21 588,72 7 razy w roku 3. Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia cały rok (12 miesięcy) szt. 53 96 razy w roku 4. Utrzymanie czystości - porządkowanie terenów zieleni w pasie drogowym ulic, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w tym: koszenie trawników 5 razy w roku w miesiącach maj-wrzesień m2 9 447,23 5 razy w roku cięcia pielęgnacyjne żywopłotów 2 razy w roku m 302,50 2 razy w roku zbieranie wszelkich zanieczyszczeń (papiery, puszki, butelki, liście, gałęzie itp.) z terenów zielonych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu zadań w miesiącach wrzesień-listopad m2 9 447,23 24 razy w roku (raz na 2 tygodnie) Zimowe utrzymanie ulic (obowiązuje od dnia 1 stycznia 2021 r.) - łączna długość ulic 17,700 km wraz z usuwaniem śliskości na chodnikach o łącznej powierzchni 21 588,72 m2. a) Zimowe utrzymanie jezdni, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni jezdni i parkingów, a także w przypadku obfitych opadów śniegu wywóz zgromadzonego na jezdni śniegu. b) Zimowe utrzymanie chodników, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni chodników, a także usunięcie i wywóz zgromadzonego na chodnikach śniegu i lodu. c) Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez wyznaczonego z jego strony dyżurnego. d) Decyzje dotyczące rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej czynnej wraz z uzgodnieniem ilości pracującego sprzętu oraz rodzaju wykonywanej pracy podejmuje osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. e) Wykonawca będzie wykonywał zamówienie również w dni wolne od pracy tj. w niedziele i dni świąteczne. Lp. Wyszczególnienie asortymentu prac Jedn. miary Ilość jednostek Krotność/ ilość w roku 1. Zimowe utrzymanie nawierzchni jezdni – 17,700 km w okresie listopad-marzec (5 miesięcy) odśnieżanie nawierzchni jezdni godz. 100 1-krotnie w roku usuwanie śliskości - posypywanie mieszanką materiałów uszarstniających i środków chemicznych km 17,700 10 razy w roku 2. Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników w okresie listopad-marzec (5 miesięcy) odśnieżanie mechaniczne nawierzchni chodników godz. 100 1-krotnie w roku odśnieżanie ręczne nawierzchni chodników godz. 100 1-krotnie w roku usuwanie śliskości - posypywanie mieszanką materiałów uszarstniających i środków chemicznych m2 21 588,72 10 razy w roku 3. Wywóz nadmiaru śniegu przy użyciu koparko-ładowarki oraz samochodu samowyładowczego w okresie listopad-marzec (5 miesięcy) godz. 20 1-krotnie w roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego winno określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach