Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w parkach należących do Gminy Miasto Stargard

Gmina-Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 834 18 30 , fax. 91 834 18 35
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina-Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
    ul. Pierwszej Brygady 35
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 834 18 30, fax. 91 834 18 35
    REGON: 32127718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w parkach należących do Gminy Miasto Stargard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem umowy jest utrzymanie czystości i porządku w parkach miejskich (w tym obiektów wpisanych do rejestru zabytków) w Stargardzie wraz z istniejącym na tych terenach wyposażeniem (z pominięciem urządzeń zabawowych na placach zabaw dla dzieci). Nadrzędną ideą Zamawiającego jest zapewnienie czystości, porządku i ładu parków w odniesieniu do zieleni niskiej, wyposażenia, oraz wszelkich ciągów komunikacyjnych. 2) Koszenie trawy oraz grabienie liści wraz z wywozem wytworzonych odpadów leżą po stronie Zamawiającego. Czynności te będą się odbywały z częstotliwością i zakresem dostosowanymi do możliwości finansowych Zamawiającego. 3) Park Jagielloński oraz park Popiela do dnia 07 grudnia 2020 r. są wyłączone z utrzymania. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe świadczonej usługi, o których mowa w art. 91 ust. 2a Pzp, zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 ze zmianami). Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XI SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XI pkt 2 SIWZ). Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, którym należy wskazać część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach