Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem, oraz które położone są na jej obszarze

Urząd Miejski w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 2835225 w. 104 , fax. 612 835 337
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Śremie
    pl. 20 Października 1
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 612 835 337
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 156 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem, oraz które położone są na jej obszarze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakres prac wchodzi: a) zamiatanie utwardzonego terenu przystanku i utrzymanie w czystości i porządku terenu w najbliższym jego otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego). Przystanki zlokalizowane na terenie miasta należy zamiatać codziennie, przystanki na terenie sołectw z częstotliwością raz na tydzień; b) usuwanie przerostów trawy, chwastów z terenu przystanku i w jego najbliższym otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego); c) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności ok. 50 l, zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych (mycie i dezynfekcja koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy, które udostępni Zamawiający). Kosze (ok. 80 szt.) należy opróżniać: przy przystankach zlokalizowanych na terenie miasta dwa razy w tygodniu (poniedziałek obowiązkowo), natomiast na terenie sołectw z częstotliwością raz na tydzień; d) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych nieczystości; e) w zimie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń wokół przystanków (w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego), jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym, usuwanie śniegu z zadaszenia wiat przystankowych. Śnieg należy usuwać: z przystanków na terenie miasta w ciągu 3 godzin od ustania opadów, z przystanków na terenie sołectw w ciągu 24 godzin od ustania opadów. Mieszanki do łagodzenia skutków zlodowaceń zapewnia Wykonawca. Miejsce wywozu śniegu organizuje Wykonawca; f) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie i usuwanie zanieczyszczeń (mycie całej konstrukcji wiaty wykonanej z poliwęglanu wraz z dachem), mycie słupków wraz z tablicą informacyjną - usługę należy wykonać dwa razy w trakcie trwania umowy (w miesiącach: kwietniu i lipcu 2017 r. - w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym), mycie siedzisk, szyb gablot - raz w miesiącu, usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń z wnętrza gablot - raz w miesiącu. Do mycia przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami; g) likwidacja napisów, plakatów i ogłoszeń nielegalnie umieszczonych na słupkach i wiatach przystankowych - w ciągu 24 godzin od momentu ich umieszczenia; h) prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu Zamawiającemu. 2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany uzyskać na koniec każdego miesiąca od wszystkich sołtysów gminy Śrem pisemne potwierdzenia z wykonanych zadań wraz z pieczątkami sołtysów. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przystanków wskazanych w załączniku do umowy, w przypadku zmian spowodowanych rozbudową lub ograniczeniem zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej, albo zmian w organizacji ruchu na terenie gminy w ilości +/- 5 szt. Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie o zmianach ilości przystanków. Zmiany ilości przystanków nie powodują zmiany wynagrodzenia miesięcznego przysługującego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach