Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.

Zespół Obsługi Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, ul. Metalowców 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8753168 , fax. 033 8752391
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego
    ul. Metalowców 6 6
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 033 8753168, fax. 033 8752391
    REGON: 12081905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie: 1. Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości ul. Starowiejska 22 a - polegające na: 1/ utrzymanie na bieżąco w należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytku /korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych/ - powierzchnia około 500 m?, 2/ mycie okien drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach wspólnego użytku 2 razy w roku /maj, październik/ - powierzchnia szyb około 130 m?, 3/ mycie drzwi wejściowych według potrzeb, powierzchnia szyb około 12 m?, 4/ utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynków - sprzątanie: terenów przyległych do budynków, w tym terenów zielonych - około 1500 m?, chodników - powierzchnia około 550 m?, 5/ utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych wokół budynku /około 1500 m?/ w tym: pielęgnacja żywopłotu , grabienie wiosenne i jesienne /grabienie i zbieranie liści/, 6/ bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości /około 550 m?/: schodów wejściowych, chodników przy budynkach, wjazdów, 7/ codzienne zamykanie budynku o godz. 22.00, 8/ roznoszenie korespondencji otrzymanej od Zleceniodawcy, a skierowanej do najemców lokali za potwierdzeniem , 2 razy w miesiącu , ilość najemców - do 40, 9/ comiesięczne odczytywanie liczników na wodę i energię elektryczną znajdujących się w lokalach najemców - 25 liczników , 1 raz w miesiącu. 2. Sprzątanie części ogólnodostępnych i terenów przyległych do budynków: ul. Pachla 2, ul. Krakowska 107, ul. Krakowska 146A, ul. Floriańska 3A tj.: 1/ utrzymanie na bieżąco i należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytku, z wyjątkiem podestów, schodów i lamperii na klatkach schodowych, - powierzchnia około 290m?, 2/ mycie okien na klatkach 2 razy w roku /maj, październik/, - powierzchnia około 20 m?, 3/ mycie drzwi wejściowych wg potrzeb, - powierzchnia około 25 m? /w tym 8m? powierzchni luxfer/, 4/ utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynków - sprzątanie: wiat na nieczystości stałe lub miejsc wokół pojemników na śmieci, dojścia do wiat, terenów przyległych do budynków, - powierzchnia terenów zielonych - około 2000 m?, - powierzchnia chodników - około 350 m?, 5/ utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych (około 2000m?) wokół budynków w tym: grabienie wiosenne i jesienne (grabienie i zbieranie liści), 6/ bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości: schodów wejściowych, chodników przy budynkach i opasek przy budynkach /około 350m?/. 3. Utrzymywanie chodników /powierzchnia około 1550 m?/, placów i terenów zielonych /o powierzchni około 31.000m?/: - w rejonie Pawilonu Handlowego ul. Włókniarzy 1, - wskazanych przez Zleceniodawcę, znajdujących się na terenach gminnych /ul. Olszyny ,1 Maja, Włókniarzy, Metalowców, Starowiejska, przylegających bezpośrednio do działek na których znajdują się budynki Wspólnot Mieszkaniowych. Utrzymanie chodników polega na: 1/ bieżącym utrzymaniu czystości poprzez zamiatanie, zbieranie śmieci i innych nieczystości, plewienie przy krawężnikach i między płytkami, 2/ bieżącego oczyszczania chodników i placów ze śniegu, lodu, błota , 3/ bieżąca likwidacja gołoledzi na chodnikach i placach. Utrzymywanie terenów zielonych polega na bieżącym utrzymaniu czystości oraz grabieniu wiosennym i jesiennym. 4. Utrzymywanie porządku i czystości w siedzibie Zespołu Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6 oraz na terenie bezpośrednio przyległym polegające na: - sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni około140m? co drugi dzień roboczy, - mycie okien 2 razy w roku powierzchnia szyb około 26 m? /maj, październik/, - zamiatanie wejścia do budynku co drugi dzień roboczy, - bieżące utrzymywanie czystości wokół budynku, powierzchnia około 300 m? - oczyszczanie na bieżąco wejścia do budynku ze śniegu, lodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału określone w SIWZ oraz w art.22 ustawy PZP, tj: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże w ofercie że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, przedstawi w ofercie wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: - samochodem ciężarowym typu lekkiego o ładowności do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą, - telefonem komórkowym - min. 2 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 50 000,00 zł, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych / wg wzoru do SIWZ/ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych / wg wzoru do SIWZ/, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /np. w formie konsorcjum/. W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/. 2. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie /wg wzoru do SIWZ/. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca /wg wzoru do SIWZ/. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oświadczenie o nie podleganiu Wykonawcy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach