Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w: Część 1: siedzibie Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie oraz na terenie zewnętrznym przyległym do budynku wraz z pielęgnacją zielni Część 2: częściach wspólnych budynków administrowanych przez MZZK oraz na terenach zewnętrznych przyległych do budynków wraz z pielęgnacją zieleni

Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Garncarska 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6233191 , fax. 032 6230058
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
    ul. Garncarska 4 4
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6233191, fax. 032 6230058
    REGON: 12028897900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w: Część 1: siedzibie Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie oraz na terenie zewnętrznym przyległym do budynku wraz z pielęgnacją zielni Część 2: częściach wspólnych budynków administrowanych przez MZZK oraz na terenach zewnętrznych przyległych do budynków wraz z pielęgnacją zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Utrzymanie czystości i porządku w: Część 1: siedzibie Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie oraz na terenie zewnętrznym przyległym do budynku wraz z pielęgnacją zielni Część 2: częściach wspólnych budynków administrowanych przez MZZK oraz na terenach zewnętrznych przyległych do budynków wraz z pielęgnacją zieleni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio: dla części nr 1 załącznik nr 2a do specyfikacji, natomiast dla części nr 2 załącznik nr 2b do specyfikacji. Szczegółowy wykaz budynków, terenów wokół budynków oraz terenów zieleni zawiera dla części nr 1 załącznik nr 3a do specyfikacji, natomiast dla części nr 2 załącznik nr 3b do specyfikacji. 2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorach umów, które stanowią integralną część SIWZ - załącznik nr 4a, 4b do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla części nr 1 - co najmniej jedną usługę realizowaną na podstawie jednej umowy, przez okres co najmniej 12 - stu kolejnych miesięcy, z zakresu sprzątania w obiekcie biurowym o minimalnej powierzchni 600 m 2; dla części nr 2 - co najmniej jedną usługę realizowaną na podstawie jednej umowy, przez okres co najmniej 12 - stu kolejnych miesięcy, z zakresu sprzątania w obiektach mieszkalnych lub/i niemieszkalnych, w tym na terenach zewnętrznych b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej 10 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6 miesięczny staż pracy w sprzątaniu obiektów mieszkalnych i/lub biurowych - warunek dla części nr 2 Warunki opisane w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia: minimum 20.000,00 zł - warunek dla części nr 1; minimum 100.000,00 zł - warunek dla części nr 2 Warunek opisany w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy PZP - zał. nr 1 do formularza ofertowego 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP - zał. nr 2 do formularza ofertowego 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, sporządzony wg zał. nr 3 do formularza ofertowego 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wg zał. nr 4 do formularza ofertowego 8.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz zawierający wskazanie co najmniej jednej usługi /odpowiednio dla części nr 1 oraz 2/ wykonanej (lub nadal wykonywanej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana usługa został należycie wykonana, wg zał. nr 5a do formularza ofertowego dla części nr 1, 5b do formularza ofertowego dla części nr 2 9.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 10.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 6 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 11.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 4a, 4b do specyfikacji, fakultatywnie 12.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 5 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach