Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg
- Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 642 60 01 w. 456 , fax. 22 858 75 20
- Data zamieszczenia: 2014-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 642 60 01 w. 456, fax. 22 858 75 20
REGON: 01525966300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie ujęć wody oligoceńskiej przy ul. Lentza i ul. Królowej Marysieńki oraz Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Królowej Marysieńki, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie ujęć wody oligoceńskiej przy ul. Lentza i ul. Królowej Marysieńki oraz Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Królowej Marysieńki, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy. Wymiary budynku punktu czerpalnego przy ul. Królowej Marysieńki oraz otoczenia budynku: Hala zdrojowa: posadzka 15 m2 z gresu: ściany w okładzinie z glazury, Pomieszczenie Stacji Uzdatniania Wody 23,42 m2, Drogi i parkingi 350 m2, Chodniki 285 m2 Wymiary budynku punktu czerpalnego przy ul. Lentza oraz otoczenia budynku: Hala zdrojowa i przedsionek: 20 m2 z gresu, ściany w okładzinie z glazury, Parkingi 67,5 m2, Chodniki, dojazdy i otoczenie budynku: 251,26 m2 Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego prace porządkowo-utrzymaniowe należy: 1. Prace wykonywane codziennie wewnątrz budynków (do godziny 7:00 każdego dnia) z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 9: - sprzątanie zanieczyszczeń, śmieci, mycie korytek ściekowych przy wewnętrznych kranach czerpalnych detergentem ze środkiem odkażającym i zapobiegającym pojawieniu się kamienia, udrażnianie korytek ściekowych, - mycie na mokro podłóg z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych, odpowiednich do powierzchni, - mycie kranów czerpalnych detergentem ze środkiem odkażającym i dezynfekującym oraz płytek klinkierowych na wysokości 1,5 m od brzegów koryta detergentem ze środkiem odkażającym i zapobiegającym pojawieniu się kamienia, - usuwanie zabrudzeń z drzwi, powierzchni szklanych i klamek, glazury, - otwieranie i zamykanie ujęć wody w godzinach od 7:00 do 21:00. 2. Prace wykonywane co tydzień wewnątrz budynków (do godz.7:00 lub po 21:00) z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 9: - mycie szyb w drzwiach i oknach oraz mycie drzwi i klamek ze strony wewnętrznej i zewnętrznej, - sprzątanie wewnątrz stacji uzdatniania wody, w tym mycie na mokro podłogi z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych, odpowiednich do powierzchni, - spisywanie stanu liczników zużycia prądu w obu budynkach zdrojowych. 3. Prace wykonywane raz na dwa tygodnie wewnątrz budynków (do godz.7:00 lub po 21:00) z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 9: - mycie glazury detergentem ze środkiem odkażającym, wewnątrz stacji uzdatniania oraz punktów czerpalnych. 4. Prace wykonywane codziennie na zewnątrz budynków (do godziny 7:00 każdego dnia): - utrzymanie czystości i porządku przy punktach czerpalnych, w tym sprzątanie terenów zieleni przy punktach czerpalnych oraz zamiatanie, - odśnieżanie chodników i usuwanie oblodzenia wokół budynków i z zatok parkingowych (prace wykonywane na bieżąco w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub oblodzeń). 5. Prace wykonywane w okresie letnim, tj. 15 kwietnia - 30 października, co tydzień na zewnątrz budynków (do godz.7:00 lub po 21:00): - mycie korytek ściekowych przy zewnętrznych kranach czerpalnych oraz płytek klinkierowych na wysokości 1,5 m od brzegów koryta detergentem ze środkiem odkażającym i zapobiegającym pojawieniu się kamienia, - udrażnianie korytek ściekowych, - mycie zewnętrznych kranów czerpalnych detergentem ze środkiem odkażającym i dezynfekującym. 6. Bieżące utrzymanie w sprawności technicznej: drzwi, zamków, kranów i oświetlenia. 7. Dokonywanie niezbędnych napraw powstałych wskutek np. dewastacji, zużycia stwierdzonych protokołem konieczności, m.in.: - wykonywanie napraw bieżących i remontów oraz prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem tych obiektów, w tym m. in. wymiana płytek klinkierowych obok korytek ściekowych, - usuwanie graffiti, - naprawa instalacji hydraulicznej (wymiana zdewastowanych kranów), - naprawa instalacji elektrycznej i wymiana żarówek i świetlówek, - konserwacja instalacji zewnętrznych (rynien, piorunochronu). 8. Zamknięcie zdrojów oligoceńskich w dniach: 25-26.12.2014 r., 01.01.2015 r., 5-6.04.2015 r., 25-26.12.2015 r., 01.01.2016 r., 27-28.03.2016 r. 9. Obowiązkowe używanie ekologicznych środków czyszczących do realizacji prac określonych w punktach 1-3, w przypadku deklaracji o ich stosowaniu, złożonej w ofercie do postępowania przetargowego stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zastosowanie ekologicznych środków czyszczących
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie i obsługa szatni w Bibliotece Głównej oraz sprzątanie pomieszczeń Orkiestry Reprezentacyjnej SGGW przez 24 miesiące z zabezpieczeniem w środki czystości
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie usług: sprzątania, utrzymania czystości wewnątrz budynków Wydziału Elektrycznego PW - Gmach Elektrotechniki, Gmach Mechaniki, Gmach Starej Kotłowni, Budynek Pod Kominem.
Dodano: 2016-07-01 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny
Dodano: 2016-06-16 - Usługi w zakresie sprzątania obiektów TBS Warszawa Południe Sp. z o.o., tj. 28 budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Warszawie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-06-15 - Wykonywanie usług porządkowych oraz ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz usług porządkowych w Oddziale w Płocku
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP S.A.
Dodano: 2016-06-07 - Usługi w zakresie sprzątania obiektów TBS Warszawa Południe Sp. z o.o., tj. 28 budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Warszawie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-23 - Systematyczne dostawy do PAP S.A. prasy krajowej
Dodano: 2016-05-16 - NA USŁUGĘ SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W OBIEKCIE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 28, A TAKŻE DLA SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU W OBIEKCIE PRZY UL. RYNEK 37 I PRZY UL. SZKOLNA 12.
Dodano: 2016-05-13 - Usługa całodobowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-04-29