Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie targowisk miejskich w Otwocku

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie targowisk miejskich w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie targowisk miejskich w Otwocku. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Zbieranie odpadów z terenu targowisk miejskich: przy ul. Batorego 32, ul. Kupieckiej i ul. Jasnej oraz na terenie targowisk tymczasowych (w okresie od 15 grudnia do 24 grudnia) przy ul. Andriollego; 2) Zbieranie odpadów w odległości 50 metrów, mierzonych w promieniu od ogrodzenia targowiska przy ul. Batorego 32 tj. z terenu pasów drogowych dróg przylegających do targowiska oraz przyległych do targowiska nie ogrodzonych terenów zielonych w tym również lasku położonego poza terenem targowiska, od strony pawilonów handlowych; 3) Zbieranie odpadów z terenu wokół zespołu pawilonów handlowych przy ul. Batorego 32; 4) Ustawienie i eksploatacja pojemników na śmieci typu bóbr w ilości zapewniającej ciągłość eksploatacji pojemników. Na targowisku przy ul. Batorego 32 ustawionych powinno być minimum 2 pojemniki każdorazowo, na targowisku przy ul. Kupieckiej powinien być postawiony minimum 1 pojemnik każdorazowo. Opróżnianie ich powinno odbywać się z częstotliwością minimum 3 razy w tygodniu; 5) Utrzymanie w czystości powierzchni placów targowisk poprzez usuwanie z terenu targowisk kałuż, piasku, błota, śniegu i innych zanieczyszczeń; 6) Opróżnianie 3 zbiorników bezodpływowych znajdujących się w zespole pawilonów handlowych przy ul. Batorego 32 z częstotliwością umożliwiającą ciągłość eksploatacji zbiorników; 7) Ustawienie i obsługa toalety przenośnej typu toi-toi na targowisku miejskim przy ul. Kupieckiej i udostępnianiu jej kupującym i sprzedającym; 8) Obsługa kontenera sanitarnego znajdującego się z tyłu zespołu pawilonów handlowych przy ul. Batorego 32 poprzez utrzymywanie czystości w kontenerze, zaopatrzenie go w niezbędne środki czystości jak również pokrywanie kosztów zużycia w kontenerze energii elektrycznej i wody na podstawie wskazań odpowiednich liczników oraz wykonywanie bieżących napraw i konserwacji oraz udostępnianiu kontenera kupującym i sprzedającym. Toaleta powinna być czynna w poniedziałki, środy, czwartki i niedziele w godzinach 7-15, we wtorki, piątki i soboty w godzinach 5-15; 9) Usuwanie wody z terenu targowisk nie dłużej niż 30 minut od zgłoszenia otrzymanego od administratora targowisk; 10) Utrzymanie drożności kratek ściekowych na targowiskach; 11) Koszenie trawy na terenie targowisk jak i przy ogrodzeniu; 12) Zaopatrywanie sprzedających w worki na odpady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1.000,- zł (słownie: tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywać) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych i opróżnianiu zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1) zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 1996 Nr 132 poz. 622 ze zm.), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przynajmniej dla jednego z nich), 2) zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Otwocka zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. 1996 Nr 132 poz. 622 ze zm.), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przynajmniej dla jednego z nich), 3) zezwolenie wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zm.), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przynajmniej dla jednego z nich), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na odbieraniu odpadów komunalnych i opróżnianiu zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych o wartości co najmniej 50.000,00 PLN każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ IDW, (W przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego do dnia wszczęcia niniejszego postępowania), 6) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zostały wykonane należycie, 7) oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ IDW. 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty stosownie do postanowień § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach