Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82103 Stegna, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 171 , fax. 552 478 395
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34
    82103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 171, fax. 552 478 395
    REGON: 54264600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA: PRZEDMIOT I ZAKRES SST Przedmiotem niniejszej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) stosowana jest jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji usług dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porzadku na terenie plaż Gminy Stegna. PRACOWNICY I SPRZĘT 1. Ogólne wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy 1.1.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - obsługa i kierowanie ciągnikiem (dla zadania nr 1), - obsługa i kierowanie zestawem ciągnik plus maszyna do przesiewania lub obsługa i kierowanie samobieżną maszyną przesiewającą (dla zadania nr 2), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 1.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawi Zamawiającemu pisemny wykaz stanowisk pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, zawierający ilość osób zatrudnionych przy realizacji umowy i stanowiska zajmowane przez pracowników (dotyczy to również stanowisk pracowników zatrudnionych przez podwykonawców). O każdej zmianie w/w wykazu Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić pisemnie Zamawiającego przed przystąpieniem do prac przez kolejne osoby. 1.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia w każdym czasie, podczas realizacji umowy niezapowiedzianej kontroli, w zakresie czy czynności, o których mowa w pkt. 1.1. wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wstęp na teren prac, żądania informacji i dokumentów na potwierdzenie, że osoby wykonujące te czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę, a Wykonawca oświadcza iż wyraża zgodę na podanie się ww. kontroli. 1.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za niespełnienie wymagań w zakresie zatrudnienia, w następujących przypadkach: 1) w przypadku dopuszczenia do wykonywania czynności, o których mowa w pkt.1.1. przez osoby, które nie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę - w wysokości 500 zł, za każdą osobę, 2) w przypadku nieprzedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt. 1.2, przedstawienia wykazu niezgodnego z prawdą lub zwłokę w aktualizacji wykazu, w wysokości 500 zł, za każdy dzień utrzymywania się stanu niezgodnego z umową, 3) w przypadku uniemożliwienia, utrudnienia przeprowadzenia kontroli lub podania nieprawdziwych informacji podczas kontroli o której mowa w pkt. 1.3 , w wysokości 1000 zł za każdy przypadek. 1.5. Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie. 1.6. W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP oraz przepisów o ruchu drogowym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i regulaminu utrzymania czystości w gminie Stegna. 2. Ogólne wymagania dotyczące sprzętu 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zagwarantuje należyte wykonanie usługi i jednocześnie nie spowoduje uszkodzenia powierzchni oczyszczanych oraz obiektów na niej posadowionych. 2.2. Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 2.3. Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować świadczenie usług, zgodnie z zasadami określonymi w SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową. Sprzęt używany do realizacji zadań wynikających z SST musi być sprawny techniczne oraz utrzymany w gotowości do pracy. 2.4. Minimalna wymagana przez Zamawiającego ilość sprzętu mechanicznego wynosi: a) dla zadania nr 1: - ciągnik plus brona ciężka/lemiesz b) dla zadania nr 2: - zestaw ciągnik plus maszyna do przesiewania lub samobieżna maszyna przesiewająca. 2.5. Minimalna wymagana przez Zamawiającego ilość sprzętu może zostać zwiększona przez Wykonawcę w celu zapewniania wysokiej jakości świadczonej usługi. 2.6. Użyte urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. KONTROLA 1. Celem kontroli wykonanych usług jest wyegzekwowanie od Wykonawcy utrzymania czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna. 2. Kontrola będzie obejmowała zakres usług zlecony Wykonawcy Umową. 3. Kontrola dotyczyć będzie zgodności zakresu ilościowego wykonanej usługi z zakresem określonym w harmonogramie, terminowości prowadzonych usług, jakości i kompleksowości wykonanych usług, zgodności z wymaganiami Umowy i jej załączników. W przypadku stwierdzenia uchybień Zamawiający naliczy karę umowną określoną zapisami w Umowie, niezależnie od odmowy zapłaty za niezrealizowany zakres usług. 4. Kontrola dokonywana będzie przez Przedstawiciela Zamawiającego; 5. W okresie trwania Umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu pomiędzy Zamawiającym a swoim Koordynatorem. 6. W okresie trwania Umowy Wykonawca zobligowany jest do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za realizację zadań. 7. Z przeprowadzonej kontroli sporządzony zostanie protokół zawierający, co najmniej następujące informacje: • data przeprowadzenia kontroli, • imię i nazwisko kontrolującego, • miejsce kontroli, • wniesienie uwag w trakcie kontroli, • wnioski z kontroli dotyczące w szczególności ewentualnego naliczenia kar umownych, • podpisy osób uczestniczących w kontroli. 8. Koordynator Wykonawcy ma prawo wnoszenia uwag do protokołu kontroli. 9. Wykonawca ma prawo wglądu do protokołów z kontroli w siedzibie Zamawiającego. UWAGI OGÓLNE 1. Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. 2. Wykonawca prac ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót. 3. Sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu harmonogramów oraz częstotliwości wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji usług, o których będzie informował z wyprzedzeniem. OCHRONA WŁASNOŚCI PUBLICZNEJ I PRYWATNEJ 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za skutki zdarzeń wynikających z realizacji Umowy niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego, określonej szczegółowymi zapisami Umowy i załącza do Umowy polisę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w przedmiocie Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90670000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach