Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich.

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich a) utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Przasnysza obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych 2 razy dziennie, zbieranie, wywóz i składowanie odpadów z chodników przy ulicach miejskich, - dzierżawę pojemników, wywóz i składowanie odpadów z: - terenu targowiska miejskiego przy ul. Polnej - 1 pojemnik KP-7 o objętości 6,5 m3 - terenu cmentarza komunalnego - 1 pojemnik KP-7 o objętości 6,5 m3 - likwidację nielegalnych, (dzikich wysypisk śmieci) na terenie Gminy Miejskiej Przasnysz wg wskazań Zleceniodawcy, - uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów dróg miejskich oraz ich wywóz, - uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych pozostałości po wypadkach drogowych (szkło, niewielkie elementy metalowe itp.), - uprzątnięcie łach piachu z ulic lub ich skrzyżowań naniesionych w wyniku nagłych obfitych opadów deszczu, - wywóz i składowanie odpadów z pojemników o poj. 1100 litrów i KP-7, - ustawianie i obsługa koszy o poj. 110 litrów do obsługi imprez miejskich wraz z wywozem i składowaniem odpadów na składowisku, - utrzymanie czystości na chodnikach i placach miejskich w okresie letnim, - zebranie, wywóz i składowanie odpadów z chodników przy drogach miejskich zebranych przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości położonych przy tych chodnikach, - oczyszczanie chodników i jezdni z chwastów rosnących wzdłuż krawężników, b) letnie utrzymanie dróg gminnych obejmuje: - sprzątanie ulic miejskich po zimie - zbiórka pisaku i wywóz na składowisko odpadów, zamiatanie zamiatarką mechaniczną - usługa jednorazowa na wszystkich ulicach objętych planem zimowego utrzymania dróg - mechaniczne zamiatanie nawierzchni ulic zamiatarką wg harmonogramu - zał. nr 2 do umowy, zebranie wywóz i składowanie odpadów z dróg miejskich na składowisku, - ręczne zamiatanie nawierzchni ulic, c) zimowe utrzymanie dróg miejskich i chodników obejmuje: - koordynowanie prac związanych z prowadzeniem akcji zimowej, wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za kierowanie pracami zimowego utrzymania, wyposażenie jej w telefon dostępny przez całą dobę. - monitorowanie prognozy pogody oraz obserwację zmian warunków atmosferycznych w celu niezwłocznego przystąpienia do prac związanych z zimowym utrzymaniem. - zgarnianie śniegu oraz zwalczanie gołoledzi na jezdniach i chodnikach (zał. nr 3 i 4), - zgarnianie i wywożenie śniegu i lodu w przypadku nadmiernego nagromadzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz spełniający następujące warunki dodatkowe: 1) Potencjał sprzętowy Wykonawca wykaże, że posiada niżej wymienioną minimalną liczbę jednostek sprzętowych i ich dostępność: zamiatarka-1 szt. ,ciągnik z przyczepą-1 szt. ,piaskarka z pługiem odśnieżnym na samochodzie ciężarowym-2 szt. ,ciągnik z pługiem odśnieżnym-1 szt. ,koparko-ładowarka-1 szt. ,samochód samowyładowczy-1 szt. ,samochód (przystosowany do opróżniania pojemników KP-7 odpadami)-1 szt. ,samochód śmieciarka-1 szt. Wykonawcy składający ofertę wspólną powyższy warunek spełniają łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Formularz oferty. 4.2 Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 4.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu wykonawcy (dotyczy osób podpisujących ofertę, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy). 4.4 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty). 4.5 Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego, przewidzianego do realizacji zamówienia. 4.6 Informację o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacja musi zawierać wykaz osób i numery telefonów , pod które kierowane będą zgłoszenia w imieniu Zamawiającego. W zakresie zimowego utrzymania dróg należy wskazać również osoby i numer/y telefonu do kontaktu przez całą dobę. 4.7 Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienionych, w ppkt. 4.2 składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach