Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Miasta Przasnysza, dla których zarządcą jest Burmistrz Przasnysza (oznaczonych dalej w tekście niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia skrótem ZUD). Zamówienie obejmuje: 1) Zimowe utrzymanie dróg (jezdnia, zatoki autobusowe, parkingi) 2) Zimowe utrzymanie chodników, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych 1.1 Zakres ZUD objęty zamówieniem. Prace ZUD będą wykonywane, zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi i obejmują: 1) koordynowanie prac związanych z prowadzeniem akcji zimowej 2)zorganizowanie punktu kierowania pracami ZUD (szczegóły patrz. pkt. V OPZ) , wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za przygotowanie do ZUD i kierowanie pracami zimowego utrzymania, 3) monitorowanie prognozy pogody oraz obserwację zmian warunków atmosferycznych w celu niezwłocznego przystąpienia do prac związanych z zimowym utrzymaniem, 4) prowadzenie Dziennika Pracy ZUD, 5) przygotowanie sprzętu niezbędnego do odśnieżania dróg i zwalczania śliskości zimowej. Wykaz sprzętu podstawowego i wymagania określono w specyfikacji technicznej. Każdy pojazd należy wyposażyć w dwie lampy reflektorowe oraz jedną zespoloną lampę ostrzegawczą. Wszystkie jednostki (pługi, piaskarki), wykonujące prace przy zimowym utrzymaniu muszą być wyposażone w system lokalizacji pojazdu GPS umożliwiający monitoring pracy zatrudnionego sprzętu (kontrola pojazdów w trybie rzeczywistym, rejestr kilometrów i czasu pracy). Urządzenia przesyłające dane o lokalizacji pojazdu powinny byś zamontowane na stałe na piaskarce lub w nośniku pługa 6) przygotowanie materiałów uszorstniających 7) mieszanki 4% piasku z solą do zwalczania śliskości na jezdniach. 8) piasku o uziarnieniu 0-2mm do zwalczania śliskości na chodnikach, ścieżkach rowerowych placu rynku. 9) wyposażenie miejsc wyznaczonych w centrum miasta w 4szt. skrzyń do piasku, oraz bieżące uzupełnianie piasku. (Uwaga 1: Skrzynie są własnością wykonawcy udostępniane odpłatnie Zamawiającemu - koszt należy wkalkulować w cenę piasku. Uwaga 2. Nie dopuszcza się napełniania skrzyń mieszanką piasku z solą.) 10) zgarnianie śniegu z jezdni, chodników i przejść dla pieszych, ścieżek rowerowych zatok postojowych i parkingów na odcinkach objętych planem zimowego utrzymania. Wykaz dróg i standard utrzymania przedstawiono w załącznikach do Zarządzenia nr 118/2013 Burmistrza Przasnysza z dnia 12.12.2013r. 11) zwalczanie śliskości na chodnikach, ścieżkach rowerowych, przejściach dla pieszych, poprzez posypywanie piaskiem na odcinkach wymienionych w załączniku nr 3. do Zarządzenia nr 118/2013 Burmistrza Przasnysza z dnia 12.12.2013r. i w standardzie określonym z tym zarządzeniu. Przejścia dla pieszych - poza wyznaczonymi miejscami na jezdni- obejmują również ciągi dla ruchu pieszego z kładkami przez rzekę w ulicach Joselewicza i Przechodniej oraz pasaż pomiędzy ulicami Świerczewo i Orlika. 12) zwalczanie śliskości na jezdni poprzez posypywanie mieszanką 4% piasku z solą na odcinkach wymienionych w załączniku nr 2 do Zarządzenia nr 118/2013 Burmistrza Przasnysza z dnia 12.12.2013r. i w standardzie określonym z tym zarządzeniu 13) udrażnianie dostępu do studzienek kanalizacji deszczowej (usuwanie śniegu, skuwanie lodu blokującego spływ wody do sieci kd.) 14) załadunek i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego nagromadzenia. Czynność ta będzie wykonywana w sytuacjach wyjątkowych, wyłącznie na zalecenie Zamawiającego i w uzgodnionym zakresie co do ilości i miejsca składowania śniegu. 15) sprzątanie ulic po zimie - zamiatanie jezdni zamiatarką mechaniczną oraz ręcznie, zebranie piasku zgromadzonego przy krawężnikach, w ściekach, na zatokach parkingowych - usługa jednorazowa na wszystkich odcinkach objętych planem zimowego utrzymania. 16) Gotowość do ZUD rozumiana jako stan pogodowy, w którym nie ma potrzeby podejmować akcji czynnej na drogach, ale koniecznym jest utrzymanie w stałej gotowości technicznej sprzętu do odśnieżania (co najmniej 2 pługi ) i usuwania śliskości (co najmniej 1 piaskarka). Personel obsługi sprzętu oraz sprzęt do odśnieżania powinien podjąć pracę na drodze w ciągu max. 1 godz. od wystąpienia zjawiska. 17) Zamawiający wprowadza stałe (płatne) okresy gotowości do ZUD w każdym sezonie zimowym objętym niniejszym zamówieniem w dniach: - 31 października - 3 listopada przez 8 godzin / dobę - 24 grudnia - 31 grudnia przez 8 godzin na dobę Zaliczenie do zapłaty za gotowość do ZUD w w/w okresach nastąpi w przypadku nie podejmowania odśnieżania lub zwalczania śliskości na drogach i przy utrzymaniu w dyspozycyjności 100% obsady sprzętu oraz 1 dyżurującej osoby z personelu kierującego ZUD przez 8 godzin w ciągu doby 2. utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Przasnysz, które obejmuje: - likwidację nielegalnych (dzikich wysypisk śmieci) na terenie Miasta Przasnysz wg wskazań Zleceniodawcy, - dzierżawę, serwis i obsługę kabin sanitarnych, - uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów dróg miejskich oraz ich wywóz, - uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych dróg będących w zarządzie Miasta Przasnysz pozostałości po wypadkach drogowych (szkło, niewielkie elementy metalowe itp.), - uprzątnięcie łach piachu z ulic lub ich skrzyżowań naniesionych w wyniku nagłych obfitych opadów deszczu, - ustawianie i obsługa koszy o poj. 110 litrów do obsługi imprez miejskich, - utrzymanie czystości na chodnikach i placach miejskich, na poboczach i w rowach przy drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz oraz terenach zieleni miejskiej, w okresie letnim, - zebranie odpadów komunalnych z chodników przy drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz, zebranych przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości położonych przy tych chodnikach, - oczyszczanie chodników i jezdni z chwastów rosnących wzdłuż krawężników, 3. letnie utrzymanie czystości na drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz, które obejmuje: - utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Przasnysz, wg wykazu określonego w pkt VI Opisu przedmiotu zamówienia, - mechaniczne i ręczne zamiatanie nawierzchni ulic będących z zarządzie Miasta Przasnysz wg harmonogramu określonego w pkt VII Opisu przedmiotu zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach : 1) pieniądzu, - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (dalej SKOK), z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust..5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. nr 109, poz.1158 z póżn. zmianami ). Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. Wykonawca wnoszący wadium przelewem, powinien złożyć w banku dyspozycję przelewu z takim wyprzedzeniem, aby wpłata wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym innym przypadku uważać się będzie, że Wykonawca nie wniósł wadium. Dokumentem, na podstawie którego zamawiający stwierdzi wpłatę wadium będzie informacja o saldzie na rachunku bankowym z godziny 10:00 w dniu w którym upływa termin składania ofert. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy, 2) nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), 3) gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji, 6) termin ważności gwarancji, 7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych, który mówi, że: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 2pkt. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach