Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg miejskich a/ utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Przasnysz obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych 2 razy dziennie, zbieranie, wywóz i składowanie odpadów z chodników przy ulicach miejskich, - dzierżawę pojemników, wywóz i składowanie odpadów z budynków mieszkalnych komunalnych, budynków będących w zarządzie Miasta Przasnysz, budynku Urzędu Miasta -usługa realizowana w okresie od 01.01.2013 r. do 31.06.2013 r.; targowiska miejskiego przy ul. Orlika i Sportowej oraz cmentarza komunalnego i parafialnego, według poniższego wykazu: 1. ul. 3-go Maja 21 PA-1100, 2. ul. Kilińskiego 10 PA-1100, 3. ul. Kilińskiego 16 PA-1100, 4. ul. Kolejowa 37 PA-1100, 5. ul. Makowska 142 V-110 /4 szt./, 6. ul. Piłsudskiego 11/13 PA-1100, 7. ul. Sienkiewicza 3 PA-1100, 8. ul. Starzyńskiego 2 PA-1100, 9. ul. Starzyńskiego 2A PA-1100, 10. ul. Sz. Ciechanowska 6A PA-1100, 11. ul. Szpitalna 13 KP 7, 12. ul. Zawodzie 4C PA-1100, 13. ul. Zawodzie 4D KP 7, 14. ul. Zawodzie 4E PA-1100, 15. ul. Zawodzie 4F PA-1100, 16. Ul. Zawodzie 4G PA-1100, 17. Urząd Miasta ul. Kilińskiego 2 PA-1100, 18. targowisko miejskie przy ul. Orlika i Sportowej KP-7, 19. cmentarz komunalny KP-7, 20. cmentarz parafialny przy ul. Orlika KP-7 /2 szt./, - likwidację nielegalnych, /dzikich wysypisk śmieci/ na terenie Miasta Przasnysz wg wskazań Zleceniodawcy, - dzierżawę, serwis i obsługę kabin sanitarnych , - uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów dróg miejskich oraz ich wywóz, - uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych pozostałości po wypadkach drogowych /szkło, niewielkie elementy metalowe itp./, - uprzątnięcie łach piachu z ulic lub ich skrzyżowań naniesionych w wyniku nagłych obfitych opadów deszczu, - ustawianie i obsługa koszy o poj. 110 litrów do obsługi imprez miejskich wraz z wywozem i składowaniem odpadów na składowisku, - utrzymanie czystości na chodnikach i placach miejskich, na poboczach i w rowach przy drogach będących w zarządzie Miasta Przasnysz oraz terenach zieleni miejskiej, w okresie letnim, - zebranie, wywóz i składowanie odpadów z chodników przy drogach miejskich zebranych przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości położonych przy tych chodnikach, - oczyszczanie chodników i jezdni z chwastów rosnących wzdłuż krawężników, b/ letnie utrzymanie dróg gminnych obejmuje: - sprzątanie ulic miejskich po zimie - ręczne zebranie piasku z jezdni, ścieków przykrawężnikowych, parkingów, zatok i wywóz na składowisko odpadów, zamiatanie zamiatarką mechaniczną - usługa jednorazowa na wszystkich ulicach objętych planem zimowego utrzymania dróg - mechaniczne zamiatanie nawierzchni ulic zamiatarką wg harmonogramu - zał. Nr 2 do umowy, zebranie wywóz i składowanie odpadów z dróg miejskich na składowisko, - ręczne zamiatanie ulic /nawierzchnia jezdni, ścieki przykrawężnikowe, parkingi, zatoki/, c/ zimowe utrzymanie dróg miejskich i chodników obejmuje: - koordynowanie prac związanych z prowadzeniem akcji zimowej, wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za kierowanie pracami zimowego utrzymania, wyposażenie jej w telefon dostępny przez całą dobę. - monitorowanie prognozy pogody oraz obserwację zmian warunków atmosferycznych w celu niezwłocznego przystąpienia do prac związanych z zimowym utrzymaniem. - zgarnianie śniegu oraz zwalczanie gołoledzi na jezdniach i chodnikach /zał. nr 3 i 4/, - zgarnianie i wywożenie śniegu i lodu w przypadku nadmiernego nagromadzenia Biorąc pod uwagę szeroki zakres zadań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia określony w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy i jej załącznikach, dopuszcza się zmiany w w/w zakresach tj. ilości opróżnianych koszy, częstotliwości opróżniania koszy, częstotliwości mechanicznego zamiatania poszczególnych ulic, łącznej długości oczyszczanych ulic w okresie letnim i zimowym. Zakres jak i częstotliwości wykonywanych zadań uzależnione będą od ustalonej wysokości środków finansowych w budżecie miasta przeznaczonych na ten cel. Można przyjąć, że zakresy jak i częstotliwości poszczególnych zadań mogą się zwiększyć lub zmniejszyć. Ceny jednostkowe określone w formularzu ofertowym należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej. Istotnym czynnikiem jest również czas reakcji wykonawcy w przypadku wystąpienia gołoledzi bądź opadów śniegu, jak również w przypadku w przypadku wystąpienia konieczności uprzątnięcia z jezdni pozostałości po wypadkach (szkło, drobne elementy metalowe itp.) lub potrącone martwe zwierzęta. Czas, w jakim zostaną wykonane prace, o których wyżej mowa będzie gwarantować zachowanie płynności ruchu drogowego na ulicach miejskich. Ustala się czas reakcji na przystąpienie do realizacji przedmiotu umowy w zakresie : Likwidacja gołoledzi: Wykonawca bez wezwania przystąpi do zwalczania śliskości zimowej w ciągu 2 godzin od stwierdzenia wystąpienia tego zjawiska. W godzinach rannych pracę należy rozpocząć na tyle wcześnie, aby wszystkie ulice objęte planem zimowego utrzymania były posypane do godziny 7.00 Odśnieżania: Ulice objęte I kolejnością - 4 godziny po ustaniu opadów śniegu, II kolejność - 8 godzin W przypadku prognoz zapowiadających ciągłe opady śniegu , odśnieżanie ulic wykonywać na bieżąco z zachowaniem kolejności określonej w harmonogramie. Porządkowanie dróg miejskich po wypadkach drogowych: Przystąpienie do pracy w ciągu 2 godzin od wezwania Zamawiającego lub służb ratowniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach