Gmina Miejska Lubawa ogłasza przetarg
- Adres: 14-260 Lubawa, Rzepnikowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 455 300 , fax. 896 452 558
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubawa
Rzepnikowskiego 9A
14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 455 300, fax. 896 452 558
REGON: 51074347900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Lubawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Lubawa w 2020 roku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy. Ponadto: 1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 1.2. Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu drogą telefoniczną lub elektroniczną tygodniowych raportów z uwzględnieniem faktycznie wykonanej pracy. 1.4. W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić koszty związane z realizacją przedmiotu umowy także w przypadkach alarmowych zgłaszanych przez straż pożarną czy policję w godzinach wieczornych i nocnych. 1.5. Wykaz dróg, chodników i parkingów obejmujących przedmiot zamówienia stanowi załącznik 7 do SIWZ. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowanie wymogów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U.2019.701 z późn. zm.) oraz ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2018.1454 z późn. zm.). 2. Wszystkie pozyskane odpady należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wraz z rozliczeniem miesięcznym informacji o ilości odpadów wytworzonych i zebranych w ramach realizacji zamówienia z podziałem na odpady biodegradowalne oraz zmieszane. Informacja taka musi być potwierdzona lub wystawiona przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych do której odpady zostały przekazane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U.2019.701 z późn. zm.),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie boisk sportowych, placów zabaw, terenów zielonych, dróg gminnych i przystanków autobusowych na terenie Gminy Szczytno w 2023 roku
Dodano: 2023-02-08 - Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 roku
Dodano: 2022-12-27 - „Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy”
Dodano: 2021-02-01 - Sprzątanie nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Olecko w latach 2021-2023 z podziałem na 3 części
Dodano: 2021-01-25 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW- W CZĘŚCI PÓŁNOCNEJ MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2021-01-21 - utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2021 r.
Dodano: 2021-01-19 - Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Reszel wraz z wywozem nieczystości stałych w roku 2021
Dodano: 2021-01-19 - Zimowe i letnie utrzymanie czystości dróg gminnych na terenie miasta Pasłęka
Dodano: 2021-01-15 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CHODNIKÓW, ZATOK PARKINGOWYCH I RYNSZTOKÓW
Dodano: 2021-01-13 - „Świadczenie usług w zakresie: 1) organizacji oraz kompleksowego utrzymania czystości dróg, placów, miejsc rekreacji, chodników (ścieżek rowerowych) oraz pielęgnacji terenów zieleni; 2) wycinki drzew należących do zasobów Gminy; 3) utrzymania obiektów cmentarnictwa wojennego oraz cmentarzy komunalnych wraz z prawem opcji; na terenie Gminy Giżycko oraz terenach, na których Gmina Giżycko zobowiązała się świadczyć usługi w oparciu o zawarte przez Gminę porozumienia”
Dodano: 2021-01-08