Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Słupno w 2018r.

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09472 Słupno, ul. Miszewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2679560, 2679584 , fax. 242 612 977
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska
    09472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2679560, 2679584, fax. 242 612 977
    REGON: 61101599700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Słupno w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn:„Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Słupno w 2018r.”. Zamawiający wymaga aby przy realizacji Zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi w zakresie: - sprzątania i odśnieżania dróg ulic oraz koszenia i pielęgnacji terenów zielonych – w ilości min. 6 osób, - kierowania sprzętem – w ilości min. 3 osób. 2. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 90.00.00.00-7. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty /dołączane do oferty/ 1) Dowód wniesienia wadium, 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach